«یخ در بهشت» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
کد خبر: 3806396
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۳

«یخ در بهشت» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

گروه ادب ــ کتاب «یخ در بهشت» مجموعه داستان کوتاهی با موضوع زنان و نقش آنان در دفاع مقدس در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ کتاب «یخ در بهشت» شامل دوازده داستان کوتاه است که از زوایا و در موقعیت‌های گوناگون راوی قهرمانی و زنانگی زنانی است که در دوران دفاع مقدس مستقیم و غیرمستقیم با جنگ و عوارض آن دست و پنجه نرم کرده‌اند. روایت زنانی که خودشان قهرمانی دیگران را برای فرزندانشان نقل می‌کردند و حالا خودشان قهرمانانی شده‌اند که از آن‌ها قصه‌ها باید گفت.

این مجموعه به دبیری سیده عذرا موسوی و به قلم نویسندگانی، چون رقیه کریمی، سمیه حسینی، معصومه میرابوطالبی، مونا اسکندری، سیده‌فاطمه موسوی، زهره شریعتی، محبوبه حاجی‌مرتضایی، معصومه عیوضی، مهین سمواتی، فاطمه نفری و مرضیه نفری گرد آمده است.

رونمایی از «یخ در بهشت» در نمایشگاه کتاب

این کتاب که به همت انتشارات کتاب جمکران روانه بازار نشر شده، عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹ در غرفه مجمع ناشران انقلاب اسلامی رونمایی می‌شود.

جشن ۱۱۰هزارتایی شدن کتاب «خاطرات سفیر» که پرفروش‌ترین کتاب انتشارات سوره مهر بوده نیز از ساعت ۱۶ تا ۱۷ در همین غرفه برگزار خواهد شد. مجمع ناشران انقلاب اسلامی میزبان نیلوفر شادمهری، ناشر و نویسنده این کتاب خواهد بود.

انتهای پیام

captcha