بودجه برپایی نمایشگاه قرآن در سیستان و بلوچستان هنوز تأمین نشده است
کد خبر: 3806237
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
پورموسوی:

بودجه برپایی نمایشگاه قرآن در سیستان و بلوچستان هنوز تأمین نشده است

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان با اعلام برنامه‌های ماه مبارک رمضان، از عدم تخصیص اعتبار برای برپایی نمایشگاه قرآن گلایه کرد.

مهدی پورموسوی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام ماه مبارک رمضان، مراسم جزء‌خوانی قرآن طی ماه مبارک رمضان در مسجد جامع زاهدان توسط یکی از قاریان معرفی شده از سوی شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مراسم فوق ساعت 13 هر روز ماه مبارک رمضان از سوی شبکه استانی هامون به صورت مستقیم پخش می‌شود، اظهار کرد: این مراسم با محوریت اتحادیه قرآنی استان و با مشارکت ادارات تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و نیروی انتظامی برپا خواهد شد.
پورموسوی اضافه کرد: جشن ولادت امام حسن مجتبی(ع)، مراسم احیای لیالی قدر و برگزاری مسابقات قرآن حضوری در مراسم جزء‌خوانی و ارائه نکات تفسیری و مفاهیم از جزء‌ تلاوت شده، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در زمینه برپایی نمایشگاه قرآن متأسفانه هنوز بودجه‌ای دریافت نکرده‌ایم، بیان کرد: طی ماه رمضان نیز مؤسسات برنامه تلاوت روزانه، ارائه دستاوردها و عرضه محصولات قرآنی در قالب نمایشگاه‌های داخلی انجام می‌شود.
انتهای پیام

 

captcha