ثبت‌نام ۵ دوره تربیت معلم قرآن در لرستان
کد خبر: 3806150
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

ثبت‌نام ۵ دوره تربیت معلم قرآن در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری پنج دوره تربیت معلم قرآن‌کریم شامل، تربیت معلم روخوانی، تربیت معلم مفاهیم، تربیت معلم تجوید، تربیت معلم حفظ و تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن، در استان خبر داد.

ثبت‌نام 5 دوره تربیت معلم قرآن در لرستانمحمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری پنج دوره تربیت معلم قرآن‌کریم شامل تربیت معلم روخوانی، تربیت معلم مفاهیم، تربیت معلم تجوید، تربیت معلم حفظ و تربیت معلم آشنایی و انس کودکان با قرآن، در استان خبر داد.
وی با اشاره به این‌که ثبت‌نام در این دوره‌ها از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا 25 خردادماه جاری ادامه دارد، عنوان کرد: آزمون ورودی این دوره‌ها ششم تیرماه سال‌جاری به‌صورت کتبی برگزار و پس از آن آزمون شفاهی برای افرادی‌که نمره حدنصاب را در آزمون کتبی کسب کنند برگزار می‌شود و در صورتی‌که تعداد متقاضیان واجد شرایط در هر رشته به حدنصاب مشخصی برای تشکیل دوره برسد، دوره تشکیل خواهد شد.
لروند با بیان این‌که سال گذشته در همه شهرستان‌های استان دوره‌های تربیت معلم برگزار شد، ادامه داد: طی سال 97 دوره‌های مختلفی به‌صورت شهرستانی و استانی تشکیل شد که از میان آن‌ها دوره‌های حفظ سطح 2 در شهرستان الشتر و دو دوره داوری حفظ تجوید قرآن‌کریم و آشنایی و انس کودکان با قرآن‌کریم در شهرستان خرم‌آباد به‌صورت استانی و با حضور متقاضیانی از سراسر استان در این شهرستان‌ها برگزار شد.
برگزاری 18 دوره تخصصی قرآن طی سال 97 در لرستان
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان تأکید کرد: طی سال گذشته 18 دوره تخصصی شامل دو دوره داوری حفظ، 6 دوره روخوانی، 6 دوره آموزش‌یاری روخوانی، دو دوره داوری تجوید و حفظ و دو دوره آشنایی و انس کودکان با قرآن‌کریم، در استان برگزار شد.
وی تصریح کرد: در پایان هر دوره به افرادی‌که موفق به گذراندن آزمون پایانی و کسب نمره حدنصاب شوند، از سوی سازمان دارالقرآن کشور گواهی‌نامه معتبر اعطاء خواهد شد.

انتهای پیام

captcha