اجرای طرح «شهید رهنمون» در بروجرد
کد خبر: 3805773
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۶

اجرای طرح «شهید رهنمون» در بروجرد

گروه اجتماعی ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان این‌که در هر پایگاه یک گروه جهادی وجود دارد که در شرایط بحرانی و سخت آماده هستند، گفت: طرح شهید رهنمون با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم در حال اجراست.

خمجید سوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اقدامات سپاه در حوزه‌های مختلف، گفت: سپاه در هر جایی‌که نیاز بوده وارد صحنه شده و هر جایی‌که این مجموعه قدم نهاده باعث شده نظام خوب بدرخشد به‌طوری‌که در بخش‌های سازندگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی اقدامات چشم‌گیری انجام داده و پروژه‌های عظیمی که توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در سطح کشور انجام می‌شود از اقدامات سپاه است.
وی با بیان این‌که امسال بنا داریم طرح‌هایی که تحت عنوان اعتلای بسیج است را دنبال کنیم، ادامه داد: دو سال است گشت‌های محله‌محور بسیج را با هدف ایجاد امنیت فعال کردیم و این برنامه ادامه دارد و همه پایگاه‌ها این موضوع را دنبال می‌کنند.
وی بیان کرد: در هر پایگاه یک گروه جهادی وجود دارد که در راستای ساخت منزل محرومان و در شرایط بحرانی و سخت آماده هستند و علاوه‌بر این، طرح شهید رهنمون با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق محروم در حال اجراست که هر ماه گروه‌های پزشکی از بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم اعزام می‌شوند.
سوری با تاکید بر کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی‌از برنامه‌ها است که مشکلات در محلات آسیب‌پذیری شناسایی و پیگیری می‌شود و برای رفع آن‌ها اقداماتی صورت می‌گیرد به‌طوری‌که در ایام عید سه هزار و 280 بسته مواد غذایی در محلات حاشیه‌نشین توزیع شد و تعداد یک‌صد جهیزیه برای نیازمندان تهیه و اهدا شد.
وی بیان کرد: همچنین سال گذشته 200 معتاد با هزینه خیرین به کمپ‌ها تحویل داده شد که تعداد زیادی از آن‌ها به زندگی بازگشتند.

انتهای پیام

captcha