خدمت‌رسانی ۲۰ موکب فارس در خوزستان/ همچنان نیاز به یاری داریم
کد خبر: 3803328
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

خدمت‌رسانی ۲۰ موکب فارس در خوزستان/ همچنان نیاز به یاری داریم

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه ۲۰ موکب از استان فارس در خوزستان مشغول به خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هستند، از تمام مردم و خیران فارس که در این راه همراهی و همکاری کرده‌اند، قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه سیل از تاریخ 3 فروردین‌ماه از شهرستان شوشتر در خوزستان آغاز شد، گفت: كم كم روستاهایی كه در مسیر كارون بود، آب گرفت و تخلیه شدند تا روز 18 فروردین‌ماه كه كرخه هم طغیان كرد و كل استان خوزستان درگیر سیل شد.

فعالیت 150 آشپزخانه سیار در خوزستان
وی از فعالیت 150 آشپزخانه كه همگی موكب‌دار هستند، در نقاط مختلف خوزستان خبر داد و افزود: از این تعداد 20 موكب متعلق به استان فارس است كه همه مسئولان و مردم فارس در این زمینه پای كار آمدند و ما نیز نهایت قدردانی را از آنان داریم.
موسوی ضمن قدردانی از پیگیری‌های شبانه‌روزی مسئولان ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس برای یاری رساندن به سیل‌زدگان خوزستان گفت: از سراسر كشور موكب‌داران وارد خوزستان شده‌اند و در حال ارائه خدمت به مردم سیل‌زده هستند.
وی با تصریح اینكه روزانه سه وعده غذا به‌همت موكب‌داران میان سیل‌زدگان توزیع می‌شود، گفت: به عنوان مثال امروز بیش از 160 هزار پرس غذای گرم به عنوان ناهار میان مردم در این استان توزیع شد.

سیل ممكن است تا دو ماه آینده هم طول بكشد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینكه ما همچنان نیاز به یاری داریم، گفت: ممكن است سیل یك یا دو ماه آینده هم به طول بكشد چون هم كارون و هم كرخه طغیان كرده‌اند البته از سراسر كشور مردم همكاری خوبی با ما دارند.
وی ادامه داد: ما شدیداً نیاز به مواد خوراكی نظیر آب، رب گوجه، مرغ، گوشت و آرد داریم لذا درخواست داریم تا خیران كمك‌های خود را قطع نكنند و همچنان یاری‌رسان مردم آسیب‌دیده باشند.

تمام هدایا به دست سیل‌زدگان می‌رسد
موسوی تأكید كرد كه به تمام مردم و خیران این اطمینان را می‌دهیم كه همه هدایایی كه به ستاد عتبات عالیات و موكب‌ها می‌دهند صد درصد با نظارت كافی به دست سیل‌زدگان می‌رسد و اصولاً پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات هم مردم هستند.
انتهای پیام

captcha