ثبت اطلاعات مددجویان سیل‌‌زده لرستان در سامانه بحران بهزیستی
کد خبر: 3802953
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

ثبت اطلاعات مددجویان سیل‌‌زده لرستان در سامانه بحران بهزیستی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بهزیستی لرستان به اشاره به افزایش خدمات به مددجویان سیل‌زده این استان گفت: اطلاعات مددجویان سیل‌زده لرستان در سامانه بحران بهزیستی ثبت می‌شود.

ثبت اطلاعات مددجویان سیل‌‌زده لرستان در سامانه بحران بهزیستیبه گزارش ایکنا از لرستان، فاطمه‌زهرا توکلی، مدیرکل بهزیستی لرستان پنج‌شنبه، 22 فروردین‌ماه در جلسه شورای معاونان بهزیستی استان لرستان که با محوریت اقدامات و مداخلات اداره‌کل بهزیستی استان لرستان در مناطق سیل‌زده برگزار شد، به آسیب‌های سیل در استان اشاره و اظهار کرد: معاونان و رؤسای شهرستان‌ها بایستی با اتخاذ تدابیر ویژه شرایط را برای برون رفت جامعه هدف از مشکلات ناشی از سیل مهیا کنند.
وی از ارائه خدمات به مددجویان با اولویت مناطق سیل‌زده استان اشاره کرد و افزود: اطلاعات مددجویان آسیب‌دیده در سامانه بحران معرفی شده از طرف سازمان بهزیستی کشور ثبت می‌شود.
توکلی از تهیه پکیج‌های حمایتی برای افراد در معرض آسیب به‌ویژه مددجویان سیل‌زده لرستان اشاره کرد و گفت: نیروهای اعزام شده از طرف بهزیستی به مناطق سیل‌زده بیمه می‌شوند.
مدیرکل بهزیستی لرستان ادامه داد: نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان پلدختر به همراه تیم‌های اعزامی از استان‌های مرکزی و ایلام جهت و ارائه خدمات به جامعه هدف در مناطق سیل‌زده شهرستان پلدختر و معمولان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام

captcha