احتمال خاتمه یافتن سال‌تحصیلی در برخی مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3802877
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
بطحایی خبرداد:

احتمال خاتمه یافتن سال‌تحصیلی در برخی مناطق سیل‌زده

گروه فرهنگی ـ وزیر آموزش و پرورش گفت: در خوزستان به‌دلیل گرمای زودرس و پلدختر به‌دلیل خسارت‌های سیل احتمال خاتمه یافتن سال‌تحصیلی وجود دارد.

احتمال خاتمه یافتن سال‌تحصیلی در برخی مناطق سیل‌زدهبه گزارش ایکنا از لرستان، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش امروز پنج‌شنبه، بیست و دوم فروردین در بازدید از مناطق سیل‌زده پلدختر در جمع خبرنگاران، گفت: برای مناطق سیل‌زده‌ای که مدارس تخریبی دارند 100 کانکس و همچنین پنج هزار میز و نیمکت و تجهیزات به لرستان ارسال شده است.
وی اضافه کرد: از دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده در صورت خاتمه یافتن سال‌تحصیلی قبل موعد تا همان جایی که کتاب‌ها تدریس شده‌اند ارزشیابی و امتحان گرفته می‌شود.
بطحایی ادامه داد: شنبه یا یکشنبه هفته آینده شورای سنجش و پذیرش با هماهنگی وزرات علوم تشکیل و در خصوص سهمیه کنکورِ مناطق سیل‌زده تصمیم‌گیری خواهد شد کمااینکه برای جبران عقب‌افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان اردوهای علمی آموزشی و همچنین دوره‌های آموزش مجازی در مناطق سیل‌زده برگزار می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش افزود: برای جبران خسارت‌های آموزش و پرورش در مناطق سیل‌زده لرستان اعتبار خاص پیش‌بینی شده و مشکلی از این نظر نداریم و علاوه‌بر این دولت در سر فصل اعتبارات مناطق سیل‌زده برای مهیا کردن زیرساخت‌ها در آموزش و پرورش اعتباراتی پیش‌بینی کرده است.
بطحایی با قدردانی از پیش‌قدم شدن خیران در کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده افزود: یک بانک‌ غیر دولتی هم می‌خواهد کمک کند که به‌زودی با این بانک تفاهم‌نامه امضاء خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش همچنین قول داد تا چند روز آینده مدارس شهرهای پلدختر و معمولان راه‌اندازی شوند.

انتهای پیام

captcha