تداوم امدادرسانی اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس به سیل‌زدگان كشور
کد خبر: 3802676
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

تداوم امدادرسانی اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس به سیل‌زدگان كشور

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس از تداوم امدادرسانی این اتحادیه در استان‌های سیل‌زده كشور خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه این اتحادیه از ابتدای وقوع سیل در نقاط مختلف كشورمان به كار امدادرسانی مشغول شده است، گفت: در گام نخست كمك به سیل‌زدگان استان گلستان بود كه این مهم انجام شد.
وی با بیان اینكه اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس در كمك‌ به سیل‌زدگان شیراز نیز نقش مهمی ایفاد كرد، افزود: هم‌اكنون این امدادرسانی‌ها در استان‌های خوزستان و لرستان نیز در حال انجام است.
اسلامی به برخی از این اقدامات اشاره كرد و گفت: نصب موكت 40 منزل مسكونی در منطقه سعدی شیراز، مرمت و بازسازی 28 منزل مسكونی در شهرك سعدی شیراز، ارسال تجهیزات آشپزخانه به منطقه آق‌قلا و راه‌اندازی آن، طبخ 35 هزار پرس غذای گرم در منطقه آق‌قلا به مدت 8 روز، ارسال تجهیزات آشپزخانه به منطقه سی‌ زده استان لرستان و پخت روزانه 8 هزار پرس غذا و ارسال 400 عدد پتو به منطقه پل دختر از جمله اقدامات اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس.
مدیرعامل اتحادیه تشكل‌های قرآنی فارس همچنین ارسال 200 عدد لباس بچه گانه، 350 عدد لباس زنانه و 180 عدد لباس مردانه به لرستان، ارسال 380 جفت کفش، 16 تخته فرش، 24 کارتن لوازم بهداشتی، 180 شل آب معدنی و 5 کارتن دارو به لرستان، تهیه 313 بسته غذا و اعزام گروه جهادی شامل 3 پزشك، 5 روان‌شناس، 3 ماما، 4 آشپز و 25 نیروی داوطلب را از دیگر اقدامات این اتحادیه برشمرد.
انتهای پیام

captcha