حل مشکل آب ۷۸۱ روستای سیل‌زده در لرستان
کد خبر: 3802540
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲

حل مشکل آب ۷۸۱ روستای سیل‌زده در لرستان

گروه اجتماعی ــ با گذشت ۹ روز از سیل لرستان مشکل آب آشامیدنی ۷۸۱ روستای سیل‌زده لرستان حل شده و در حال حاضر آب ساکنان ۱۵ روستای سیل‌زده در لرستان همچنان قطع است.

حل مشکل آب 781 روستای سیل‌زده در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، علی‌رضا کاکاوند، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان سه‌شنبه،  بیستم فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: از 796 روستای سیل‌زده لرستان، آب 781 روستا وصل شد و تنها 15 روستا باقی مانده است‌.
وی افزود: هشت روستا در پلدختر، پنج روستا در شهرستان چگنی، یک روستا در دلفان و یک روستا هم در شهرستان سلسله آب شرب ندارند و تلاش می‌کنیم مشکل این روستاها به‌زودی برطرف شود.

وصل شدن برق ساکنان 608 روستا در لرستان
فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت برق لرستان نیز با بیان این‌که برق ساکنان 82 روستا همچنان در نهمین روز سیلِ لرستان قطع است، گفت: سیل اخیر ضمن قطع برق 609 روستا در لرستان حدود 100 میلیارد تومان به شبکه‌ای توزیع و انتقال لرستان خسارت وارد کرد.
وی با بیان این‌که 82 روستای فاقد برق در شهرستان‌های پلدختر، چگنی و کوهدشت قرار دارند، اظهار کرد: نبود راه دسترسی مانع اصلی وصل نشدن برق این روستاهاست و در صورت ایجاد راه دسترسی حداکثر تا یک هفته آینده برق همه 82 روستا وصل می‌شود.

بیمه بیکاری برای 6 هزار کارگرِ لرستانی بیکار شده بر اثر سیل
محمد آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز در جمع خبرنگاران، گفت: تا شش هزار نفر از کارگران شاغل در بنگاه‌های اقتصادی لرستان زیر پوشش بیمه بیکاری قرار می‌گیرند و به این کارگران تا دو سال بیمه بیکاری پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

captcha