آمادگی دانشجویان دانشگاه امام علی(ع) برای اعزام به لرستان
کد خبر: 3801867
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

آمادگی دانشجویان دانشگاه امام علی(ع) برای اعزام به لرستان

گروه اجتماعی ــ جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در صورت نیاز دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام می‌شوند.

آمادگی دانشجویان دانشگاه‌ افسری امام علی(ع) برای اعزام به لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، نوذر نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش امروز، نوزدهم فروردین در پلدختر در جمع خبرنگاران، گفت: دانشجویان دانشگاه‌ افسری امام علی(ع) در صورت نیاز به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به حضور تکاوران زبده مرکز آموزش تکاوران نیروی زمینی ارتش  در مناطق سیل‌زده لرستان، افزود: با تلاش این عزیزان لایروبی این مناطق با سرعت قابل توجهی انجام می‌شود.

تخریب 85 مدرسه در لرستان بر اثر سیل
رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان نیز امروز، نوزدهم فروردین در جمع خبرنگاران، گفت: 25 کانکس وارد استان شده و در حال انتقال به محل مدارس تخریبی است.
وی با بیان این‌که درخواست ما خرید 200 کانکس یوده اما تاکنون 50 درصد این تقاضا محقق شده است، افزود: هرچند سیل 600 میلیارد ریال به مدارس استان خسارت وارد کرده اما تلاش می‌کنیم حداکثر تا شنبه هفته آینده همه کلاس‌ها دایر شود.
زینی‎وند ادامه داد: با استفاده از شیفت دوم مدارس، دانشگاه‌ها و نصب کانکس تا شنبه هفته آینده کلاس‌های درس همه مدارس دایر می‌شوند.
یادآور می‌‏شود، 85 مدرسه با 250 کلاس درس در لرستان بر اثر سیل آسیب جدی دیده است و چهار هزار دانش‌آموز در این مدارس مشغول تحصیل بودند.

انتهای پیام

captcha