شبكه‌سازی مساجد شیراز در سیل اخیر برای امدادرسانی
کد خبر: 3801311
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱

شبكه‌سازی مساجد شیراز در سیل اخیر برای امدادرسانی

گروه اجتماعی ـ رئیس ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس با اشاره به وقوع سیل در شیراز گفت: در این حادثه قریب 80 الی 90 مسجد برای كارهای امدادرسانی و اسكان سیل‌زدگان شبكه‌سازی شدند.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، رئیس ستاد هماهنگی كانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، ١٧ فروردین در دیدار کارکنان این ستاد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: در بحث سیل اخیر در شیراز اعضای کانون‌های مساجد و بسیج خودجوش تلاش و کوشش کردند و هم اکنون هم افرادی هستند که در حال امدادرسانی هستند.
وی با تاکید بر اینکه هم‌افزایی که برای شبکه سازی مساجد مدنظر بود در این سیل اخیر به شکل خودجوش اجرایی شد، افزود: ٨٠ تا ٩٠ مسجد شیراز در این واقعه شبکه‌سازی شدند و کارهای امدادرسانی و حتی اسکان سیل زدگان در آنها اجرایی شد.
امیدی با یادآوری اینکه آمادگی داریم تا اعضای داوطلب کانون‌های مساجد را به لرستان اعزام کنیم، گفت: در صورت حمایت‌های مالی و انسانی می‌توان این حرکت را اجرایی کرد.
وی با اشاره به اینکه ایجاد شورای فرهنگ عمومی در رابطه با کانون‌های مساجد بسیار مثمر ثمر بود و امیدواریم ادامه یابد، افزود: جلسه‌های مختلف کانون‌های مساجد با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شود تا کانون‌ها هم از ظرفیت اداره‌کل بیشتر بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha