توزیع روزانه ۸ هزار پرس غذا توسط اوقاف بین سیل‌زدگان
کد خبر: 3800958
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

توزیع روزانه ۸ هزار پرس غذا توسط اوقاف بین سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ـ مدیرکل اوقاف لرستان گفت: با همکاری اوقاف لرستان و کرمانشاه دو واحد آشپزخانه در خرم‌آباد راه‌اندازی شد و روزانه هشت هزار پرس غذا طبخ و بین سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

طبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان پنج‌شنبه، پانزدهم فروردین در جمع خبرنگاران از پخت ۳۵۰۰ پرس غذای گرم و تهیه ۴۰۰۰ قرص نان برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد.
وی گفت: در سومین روز از فعالیت اداره‌کل اوقاف لرستان تعداد ۴۰۰۰ قرص نان به همراه ۳۵۰۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مرکزی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان طبخ و برای سیل‌زدگان ارسال شد.
طباطبایی ادامه داد: با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه نیز یک واحد آشپزخانه دیگر در محل اداره‌کل اوقاف لرستان راه‌اندازی شد بنابراین تعداد غذای طبخ شده به ۸۰۰۰ پرس در هر روز افزایش پیدا می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: سیل اخیر خسارات فراوانی به روستاهای پلدختر و دیگر شهرها وارد کرده و با توجه به مسدود بودن و یا سختی مسیر توزیع غذا در بیشتر موارد توسط بالگرد و در برخی موارد توسط خودروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران به دست سیل‌زدگان می‌رسد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: با راه‌اندازی آشپزخانه دوم تعداد غذای بشتری طبخ می‌شود و برنامه پخت غذا در روزهای آینده همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

captcha