پلدختر پس از سیل
کد خبر: 3800701
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

پلدختر پس از سیل

گروه اجتماعی ـ سرانجام پس از ساعت‌ها بی‌خبری از وضعیت ساکنان پلدختر اولین تماس‌های تلفنی با این شهر برقرار شد و مردم در جریان وضعیت سیل در این شهر قرار گرفتند.

به گزارش ایکنا از لرستان، سرانجام صبح امروز سه‌شنبه، سیزدهم فروردین پس از ساعت‌ها بی‌خبری از وضعیت شهر و ساکنان پلدختر اولین تماس‌های تلفنی با این شهر برقرار شد و مردم و مسئولان در جریان خسارت‌های سیل در این شهر قرار گرفتند.

پرواز اولین بالگرد به سمت پلدختر

صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین بالگرد به سمت پلدختر به پرواز درآمد، اظهار کرد: اولین بالگرد جمعیت هلال احمر ساعت ۷:۱۵ دقیقه صبح امروز ۱۳ فروردین به پرواز درآمد.
وی تصریح کرد: خادمی، استاندار لرستان، پیروی، دبیرکل جمعیت کشور، ملکشاهی‎راد، نماینده مردم خرم‎آباد و دوره چگنی، امرایی، معاون امداد و نجات جمعیت استان به همراه یک تیم ارزیاب عملیاتی و مقداری اقلام زیستی و امدادی در اولین پرواز به شهرستان پلدختر اعزام شدند.

برقراری اولین ارتباط تلفنی با پلدختر

صبح امروز سه‌شنبه، سیزدهم فروردین با بازسازی برخی از خطوط و رفع مشکلات ارتباطی، اولین ارتباط تلفنی با شهرستان پلدختر برقرار شد. از شب گذشته و پس از وقوع سیل، ارتباط تلفنی شهر پلدختر و اغلب مناطق این شهرستان قطع شده بود.

از اولین لحظات صبح نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمامی تجهیزات و امکانات خود برای امداد رسانی به مردم سیل زده منطقه وارد شهرستان پلدختر و روستاهای این شهرستان و شهر معمولان می‎شود.

پلدختر پس از سیل

پلدختر پس از سیل

پلدختر پس از سیل

سیل

سیل

سیل

سیل

سیل

captcha