آماده‌سازی یادمان شهدای هویزه جهت اسکان سیل‌زدگان
کد خبر: 3800669
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲

آماده‌سازی یادمان شهدای هویزه جهت اسکان سیل‌زدگان

گروه فرهنگی ـ در پی افزایش بارش‌های اخیر و خطر جدی سیل، یادمان شهدای هویزه در حال آماده‌سازی جهت اسکان اضطراری سیل‌زدگان شهرستان دشت آزادگان است.

آماده سازی یادمان شهدای هویزه جهت اسکان سیل زدگان

میلاد کریمی سخنگوی یادمان شهدای هویزه در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با اعلام این خبر افزود: با توجه به ظرفیت های مناسب رفاهی و فراهم بودن زیرساخت های اسکان در یادمان شهدای هویزه، بنا به درخواست جمعیت هلال احمر شهرستان سوسنگرد و فرمانداری شهرستان هویزه نسبت به اسکان اضطراری سیل زدگان این دو شهرستان در یادمان شهدای هویزه، سالن های اسکان این یادمان با همکاری همه جانبه کارکنان و دست اندرکاران مجموعه، آماده پذیرایی و استقرار اهالی در معرض خطر سیل است.

وی از آماده سازی 4 سالن اسکان یادمان با مجموع ظرفیت 2 هزار نفر خبر داد و خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر سوسنگرد نیز از بعد از ظهر امروز 12 فروردین با اعزام نیرو و 100 تخته چادر در حال برپایی کمپ اسکان در محوطه پیرامونی یادمان شهدای هویزه است.

گفتنی است، سردار کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور نیز پیش تر اعلام کرده بود که با دستور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، تمامی یادمان‌های دفاع مقدس و محل اسکان زائران راهیان نور در استان‌های خوزستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی بنا به درخواست مسئولین استان‌های مذکور، آمادگی پذیرایی از مردم عزیز سیل زده را دارد.

یادمان شهدای هویزه به عنوان تنها نقطه یادمانی دفاع مقدس، محل شهادت شهید علم الهدی و یاران عاشورایی‌اش در عملیات نصر (16 دی 59) است که از امکانات اسکان گسترده جهت زائران راهیان نور برخوردار است و در 24 کیلومتری شهر هویزه و 40 کیلومتری اهواز واقع است.

انتهای پیام

captcha