سفر رئیس جمهور به اهواز/ فاز اول آبیاری اراضی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری به بهره‌برداری رسید
کد خبر: 3800218
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

سفر رئیس جمهور به اهواز/ فاز اول آبیاری اراضی طرح ۵۵۰ هزار هکتاری به بهره‌برداری رسید

گروه سیاست و اقتصاد ــ فاز اول پروژه تجهیز، نوسازی، زهکشی و آبرسانی اراضی کشاورزی استان خوزستان امروز ۹ بهمن‌ماه با حضور رئیس جمهور، با تأمین آب ۲۹۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به بهره برداری رسید.

روحانی

به گزارش ایکنا از خوزستان، رئیس جمهور به منظور بررسی وضعیت سیلاب در استان خوزستان و بازدید از اقدامات انجام شده در این زمینه ساعاتی پیش وارد اهواز شد و در فرودگاه این شهر از سوی استاندار و مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی در سفر یک روزه به خوزستان از سدهای دز و‌ کرخه بازدید می‌کند و از نزدیک وضعیت ورودی و خروجی سیلاب به این سدها را مشاهده و بررسی خواهد کرد.

در نخستین سفر حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به استان خوزستان مقرر شده بود 550 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان تحت پوشش آبیاری نوین قرار گیرد که امروز فاز اول این طرح با تامین آب مورد نیاز 295 هزار هکتار از این اراضی به بهره برداری رسید.

روحانی در ادامه بازدید از مناطق سیل زده کشور و بررسی روند امداد رسانی‌ها و اقدامات انجام شده برای مقابله با سیل، بعد از بازدید از مناطق سیل‌زده در استان های گلستان و مازندران، امروز به استان خوزستان سفر کرده است.

انتهای پیام 

captcha