اعطای وام‌ و کمک‌های بلاعوض معیشتی به سیل‌زدگان شیراز
کد خبر: 3800046
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

اعطای وام‌ و کمک‌های بلاعوض معیشتی به سیل‌زدگان شیراز

گروه اجتماعی ـ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور از اعطای وام‌های حمایتی و همچنین کمک‌های بلاعوض معیشتی به حادثه دیدگان سیل در شیراز خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فار، علیرضا تابش در نشست بررسی خسارت‌های سیل شیراز با حضور استاندار فارس و مدیران استانی با اشاره به حادثه سیل شیراز گفت: خسارت‌های ناشی از این پدیده به اماکن مسکونی و خودروها جبران می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه مردم اطمینان داشته باشند که در این حادثه همه ابعاد موضوع دیده خواهد شد، گفت: وام‌های معیشتی و بلاعوض در خانه‌هایی که مستأجر در آن ساکن بوده به مستاجرین اعطا می‌شود.
تابش ادامه داد: افرادی که لوازم زندگی آنها زیر آب یا آوار رفته باشد می‌توانند از کمک معیشتی و بلاعوض 5 میلیون تومانی استفاده کنند، همچنین به این افراد تا سقف 15 میلیون تومان وام کم بهره داده می‌شود.
وی با بیان اینکه کارشناسان بنیاد مسکن در حال بررسی ابعاد خسارت و برآورد زیان‌های وارد شده به اماکن مسکونی هستند، افزود: با روشن شدن آمار خسارت‌ها، پرداخت تسهیلات و کمک‌های بلا عوض به آسیب‌دیدگان آغاز می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: هزینه‌هایی برای حمل و نقل خودروهای خسارت دیده در شیراز و سایر شهرهای خارج از استان فارس در نظر گرفته شده است.
تابش با اشاره به اینکه خودروهایی که با بیمه، قرارداد جبران خسارت دارند از بیمه خسارت دریافت می‌کنند، ادامه داد: سایر خودروهایی که قرار داد بیمه بدنه ندارند خسارتشان از محل کمک‌های انجام شده، پرداخت می‌شود.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همچنین یادآور شد که کارشناسان این بنیاد برای برآورد خسارت از تمامی خانواده‌ها بازدید می‌کند.
انتهای پیام

captcha