تأکید آیت‌الله صافی برای کمک به مناطق سیل‌زده 
کد خبر: 3800037
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵

تأکید آیت‌الله صافی برای کمک به مناطق سیل‌زده 

گروه حوزه‌های علمیه ــ آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: خانواده‌های زیادی در حادثه سیل آسیب و زیان دیده‌اند و خسارات فراوانی را متحمل شده‌اند که لازم است هر چه سریعتر مشکلات آنان مرتفع شود.

تاکیدآيت‌الله صافی برای كمك به مناطق سيل‌زده به گزارش ایکنا، آيت‌الله صافي گلپايگانی امروز هفتم فروردین ماه در ديدار نوروزی مشاور امور روحانيت وزير كشور با ايشان طی سخنانی با ابراز تأسف از جاری شدن سيل ويرانگر در چند استان كشور بر لزوم برنامه‌ريزی و اتخاذ تدابير پيشگيرانه برای جلوگيری از وقوع اين گونه حوادث و بلايای طبيعی تأکید کرد.
ایشان با تأكيد بر ضرورت تلاش مردم و مسؤلان برای كمك‌رسانی به مناطق سيل‌زده و كاهش آلام مردم آسيب‌ديده از اين حادثه تلخ تصريح كرد: خانواده‌های زيادی در اين حادثه دچار آسيب و زيان شده و خسارات فراوانی را متحمل شده‌اند كه لازم است هر چه سريعتر مشكلات آنان مرتفع شود.
آيت‌الله صافی گلپايگانی همچنين با اشاره به بحران ناشی از بارش شديد باران و جاری شدن سيل در برخي از مناطق استان گلستان و حضور چند روزه وزير كشور در كنار مردم گرفتار در سيل و آب‌گرفتگی، از زحمات و تلاش‌های مجدانه وی، معاونين و ديگر عوامل امدادی در كمك به رفع بحران پيش آمده و كاهش آلام مردم منطقه تشكر و قدردانی كرد.
همچنین حجت‌الاسلام والمسلمين نمازی، مشاور وزير كشور در امور روحانيت، نيز در اين ديدار ضمن تبريك سال نو و ابلاغ سلام وزیر کشور، گزارشی از اقدامات انجام شده در مناطق سيل‌زده ارائه كرد.
انتهای پیام
captcha