ارسال 61 مقاله به دبیرخانه همایش «فخر چهلم» در یزد
کد خبر: 3792971
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

ارسال 61 مقاله به دبیرخانه همایش «فخر چهلم» در یزد

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش فخر چهلم گفت: تاکنون 61 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت روز زن اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیاء نقش و جایگاه زنان در جامعه بوده است.
وی همچنین با گرامیداشت ساروز تولد امام خمینی (ره) گفت: یاد و خاطره امام خمینی (ره) تا ابد در تاریخ اسلام و ایران ماندگار خواهد بود.
حسینی کوهستانی با اشاره به برگزاری همایش استانی فخر چهلم به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان یزد گفت: این همایش در راستای تولید محتوا فاخر و ارائه راهکار در ادامه مسیر حرکت رو به قله انقلاب در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.
وی به اشاره به استقبال خوب پژهشگران، دانشجویان و طلاب از این فراخوان افزود: تاکنون 61 مقاله در 10 محور به این همایش ارسال شده است.
حسینی کوهستانی تصریح کرد: محورهای جایگاه و منزلت زن از منظر انقلاب اسلامی با 10 اثر، برجسته‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی با 9 اثر و نقش ولایت فقیه و رهبری در مهار بحران‌ها با بیان مصداق با 8 اثر بیشترین تعداد مقالات ارسالی را در این همایش به خود اختصاص داده‌اند.
وی ضمن دعوت از همه پژوهشگران و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی جهت ارسال مقاله به این همایش افزود: آخرین مهلت ارسال مقاله به همایش استانی «فخرچهلم» تا 15 اسفند ماه تمدید شده است.
وی با بیان اینکه مراسم اختتامیه همایش فخر چهلم در فروردین ماه ۹۸ برگزار می‌شود افزود: به ۱۰ مقاله برتر همایش کمک هزینه سفر به عتبات عالیات (کربلا معلی) اهدا و مقالات برگزیده در قالب کتاب مجموعه مقالات «فخر چهلم» منتشر می‌شود.

انتهای پیام

captcha