آیت‌الله مؤمن از ارکان استوار حوزه علمیه قم محسوب می‌شد
کد خبر: 3792392
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷
لاریجانی در نطق پیش از دستور:

آیت‌الله مؤمن از ارکان استوار حوزه علمیه قم محسوب می‌شد

گروه سیاسی ــ رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان تسلیت درگذشت آیت‌الله محمد مؤمن گفت: ایشان در حوزه علمیه قم به تربیت شاگردان زیادی اهتمام داشتند و یکی از ارکان استوار حوزه علمیه قم محسوب می‌شدند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی، در نشست علنی امروز، شنبه 4 اسفند، مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور درگذشت آیت‌الله محمد مؤمن را به مردم قم، نمایندگان، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید تسلیت گفت و افزود: ایشان از سابقون در انقلاب و از یاران باوفای امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند که در همه مسیر حرکت 40 ساله انقلاب با همت بلند از کیان انقلاب اسلامی حمایت کردند و در تمام دورانی که در شورای نگهبان حضور داشتند با دقت فراوان به مسئولیت خود عمل می کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: ایشان در حوزه علمیه قم به تربیت شاگردان زیادی اهتمام داشتند و یکی از ارکان استوار حوزه علمیه قم محسوب می‌شدند.

لاریجانی اظهار کرد: رحلت این مرد بزرگ و فقید جلیل‌القدر ضایعه عظیمی برای حوزه علمیه قم و ملت عزیز است و از خداوند متعال برای آن فقیه فقید علو درجات را طلب می‌کنیم و به خانواده محترم ایشان و شاگردان و حوزه‌های علمیه و مردم شریف قم تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام

captcha