ویژه‌برنامه‌های دینی و قرآنی شهرداری در دهه فجر/ چهل‌سالگی انقلاب در 40 مسجد
کد خبر: 3786558
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
حجت‌الاسلام صادق‌زاده تشریح کرد:

ویژه‌برنامه‌های دینی و قرآنی شهرداری در دهه فجر/ چهل‌سالگی انقلاب در 40 مسجد

گروه جامعه ــ رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، ضمن اعلام جزئیات برنامه‌های این مرکز برای ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در چهل مسجد از مساجد شاخص و پرجمعیت شهر تهران ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده‌ایم.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین جواد صادق‌زاده، رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران، در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به جزئیات برنامه‌های این مرکز برای ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: این مرکز با هدف آگاهی‌دادن و بصیرت‌افزایی نسل جوان که میراث‌دار انقلاب و امید آینده کشور هستند و در راستای منویات مقام معظم رهبری، مراسم سخنرانی، جشن و ویژه‌برنامه‌هایی را برگزار خواهد کرد. 
 
وی افزود: مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران امسال و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در چهل مسجد از مساجد شاخص و پرجمعیت شهر تهران ویژه‌برنامه‌هایی را تدارک دیده است. افتتاح این برنامه‌ها از مسجد جامع نارمک با سخنرانی حجت‌الاسلام والسلمین ابوترابی، پیروز حناچی، شهردار تهران، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از فعالان دینی و قرآنی کشور و همچنین مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران آغاز خواهد شد.
 
رویکرد ما امیدآفرینی و تقویت نشاط اجتماعی شهر است
رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران تصریح کرد: رویکرد ما در این برنامه‌ها امیدآفرینی و تقویت نشاط اجتماعی شهر است. همچنین سعی می‌کنیم تا مردم را به انقلاب و نظام اسلامی امیدوار کنیم. ترویج معارف دینی و حفظ و گسترش مبانی اعتقادی و ارزش‌های انقلاب شکوهمند اسلامی از جمله مهترین وظایف بوده که امیدواریم این تلاش‌ها و اقدامات مورد عنایت خداوند سبحان و توجه ائمه معصوم (ع) قرار گیرد.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین صادق‌زاده با اشاره به برگزاری نماز جماعت در معابر اصلی و بوستان‌های پایتخت در روز ۲۲ بهمن گفت: با هماهنگی مناطق ۲۲ گانه و انجام تمهیدات لازم در یوم الله ۲۲ بهمن نماز جماعت ظهر و عصر در خیابان‌ها، معابر اصلی و بوستان‌های مسیر راهپیمایی اقامه خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha