عبور از گردنه مشکلات اقتصادی با عمل به رهنمودهای رهبری
کد خبر: 3785882
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵

عبور از گردنه مشکلات اقتصادی با عمل به رهنمودهای رهبری

گروه اجتماعی ــ استاندار قزوین گفت: مشکلات اقتصادی وجود دارد و ما هم قبول داریم اما با حول و قوه الهی و در زیر سایه رهنمودهای داهیانه و هوشمندانه رهبر انقلاب و انسجام ملت از این گردنه‌ها هم عبور خواهیم کرد.

انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و دینی است که مرز ندارد

به گزارش ایکنا از قزوین، همایش «فجر آفرینان فاطمی» با حضور آیت‌الله حسینی بوشهری، عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، ائمه جمعه و جماعت، مبلغین و مبلغات پیش از ظهر امروز ۱۰ بهمن در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد.
عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین در این مراسم اظهار کرد: وقتی به ۴۰ سال پیش نگاه می‌کنیم می‌بینیم که آن ایام، روزهای بیم و امید بود و کسی نمی‌دانست که چه خواهد شد.
وی افزود: تا روز ۲۱ بهمن‌ماه این روند ادامه یافت و باوجود حکومت‌نظامی‌های گسترده و شدید، مردم با اتکا به رهنمودهای امام راحل بیم‌ها را تبدیل به امید کرده و به صحنه آمدند.
زاهدی تصریح کرد: ابتکار امام در به صحنه آوردن مردم و شکستن حکومت‌ نظامی بساط یک نظام ۲۵۰۰ ساله را چید که به گفته و اعتراف جهانیان مهم‌ترین اتفاقی که در قرون اخیر رخ داده تغییر رژیم شاهنشاهی به انقلاب اسلامی است.
این مسئول یادآور شد: اطاعت ازنظر رهبری مهم‌ترین عامل در پیروزی یک حرکت و انسجام مردم دومین فاکتور در این رخداد عظیم است که در ادوار مختلف شاهد آن در طول انقلاب اسلامی بودیم.
وی با اشاره به برگزاری جشن‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: باید از هم‌اکنون خود را برای جشن‌های پنجاهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آغاز کرد و زمینه لازم را برای اینکه نسل‌های بعد از ما این ایام را جشن بگیرند ایجاد کرد، لذا این برنامه‌ریزی در قزوین، از ۲۳ بهمن‌ماه انجام می‌شود.
وی با اشاره به توطئه‌های رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: ترامپ یک تاجر دیوانه است که در این راستا جنگ اقتصادی را علیه انقلاب ما آغاز کرده و مباحثی چون تحمیل تحریم و تهدید را در دستور کار خود قرار داده است.
استاندار قزوین بیان کرد: باید مسئولان کشورمان راهکارهای لازم را اتخاذ کرده و بیم‌ها را رفع کنند چراکه این وظیفه ماست و باید با یکپارچگی و متحد در این مسیر حرکت کنند.
وی ادامه داد: باید امید را در بین مردم و نسل‌های آینده ایجاد کرده و دستاوردهای انقلاب را بیان کنیم چراکه آنچه در طول تاریخ انقلاب رخ داده قابل‌مقایسه با پیش از انقلاب نیست.
زاهدی خاطرنشان کرد: این انقلاب در حالی قدم به چهل‌سالگی خود می‌گذارد که هرروز با مسائل و دسیسه‌های مختلف روبرو بودیم و علت اصلی آن این است که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی و دینی است.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با این رویکرد مرزی ندارد و با انقلاب‌های ناسیونالیستی که دارای چارچوب و مرز هستند، فرق دارد.
زاهدی اضافه کرد: ترس سلطه گران از این است که این انقلاب از مرزها عبور کند این در حالی است که الآن باورها و اعتقادات انقلابی از مرزها عبور کرده و گرایش‌ها نسبت به دین در جهان در حال افزایش است ولی با بایکوت رسانه‌ها در انتشار اخبار آن روبرو هستیم.
این مسئول ادامه داد: یکی از دلایل شکستن استخوان‌های مارکسیسم را می‌توان انقلاب اسلامی برشمرد زیرا در حالی رخ داد که دنیای استکبار با تئوری دین افیون توده‌هاست به مقابله با دین می‌پرداخت.
زاهدی در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و ما هم قبول داریم اما با حول و قوه الهی و در زیر سایه رهنمودهای داهیانه و هوشمندانه رهبر انقلاب و انسجام ملت از این گردنه‌ها هم عبور خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha