نمایش کارآفرینی طلاب جامعة‌الزهرا(س)
کد خبر: 3785806
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

نمایش کارآفرینی طلاب جامعة‌الزهرا(س)

کانون خبرنگاران نبأ ــ نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعة‌الزهرا(علیهاالسلام) به مدت ۱۰ روز در اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی طلاب جامعة‌الزهرا(علیها السلام) در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و بالابردن روحیه نشاط و پویایی طلاب با هدف حمایت از تولید و اشتغال از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده در اسفند ماه سال جاری به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

خواهران طلبه کارآفرین می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه از تاریخ ۸ تا ۳۰ بهمن ماه از ساعت ۱۲-۸ با مراجعه به زیرزمین ساختمان شهید بهشتی ثبت‌نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با اداره رفاه و سلامت با شماره ۳۲۱۱۲۶۳۳ تماس بگیرند تا در صورت رسیدن به حد نصاب، برای برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

بر اساس این گزارش، محصولات عرضه شده باید تولید دست و هنر شخص طلبه جامعة‌الزهرا(علیهاالسلام)، خلاقانه، دارای کیفیت عالی و قیمت مناسب و مشخصات و بسته‌بندی مناسب داشته باشد. از این رو خواهران طلبه‌ای که در زمینه تولید صنایع دستی و هنری، صنایع غذایی (شیرینی، ترشی، شور، رب، زیتون، مربا، سمنو، آبلیمو، آب نارنج، دم نوش‌ها و انواع خشکبار)، صنایع کشاورزی (گل و گیاه و...) و محصولات عفاف و حجاب (خیاطی) فعالیت دارند، می‌توانند برای حضور و عرضه محصولات خود در این نمایشگاه ثبت نام کنند.

گفتنی است، سال گذشته اولین نمایشگاه کارآفرینی در جامعةالزهرا(علیهاالسلام) برگزار شد که مورد استقبال خوب طلاب و خانواده‌های‌شان قرار گرفت.

مریم بشیری 

انتهای پیام

 

captcha