برگزاری نشست «سیر تحول فلسفه اقتصاد اسلامی پس از انقلاب اسلامی»
کد خبر: 3784397
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

برگزاری نشست «سیر تحول فلسفه اقتصاد اسلامی پس از انقلاب اسلامی»

گروه حوزه‌های علمیه ــ پیش‌نشست علمی «سیر تحول فلسفه اقتصاد اسلامی پس از انقلاب اسلامی» از مجموعه نشست‌های همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

برپایی نشست علمی«سیر تحول فلسفه اقتصاد اسلامی پس از انقلاب اسلامی»در قمبه گزارش ایکنا، گروه سیاست پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سلسله پیش‌نشست‌هایی در راستای همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» برگزار می‌کند.
به همین منظور بیست و هشتمین پیش‌نشست علمی با موضوع سیر تحول فلسفه اقتصاد اسلامی پس از انقلاب اسلامی با همکاری اقتصاد اسلامی پژوهشگاه و با حضور اساتید و صاحب‌نظران این حوزه در قم برگزار خواهد شد.
در این پیش‌نشست علمی، حجت‌الاسلام سیدحسین میرمعزی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به ارائه مطالب خود خواهد پرداخت.
این نشست دوشنبه، هشتم بهمن ماه، از ساعت ۱۲:۴۵ تا ۱۴:۴۵ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، همایش «نقش انقلاب اسلامی در تأسیس و توسعه علوم انسانی» هفته آخر بهمن ماه سال جاری توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام
captcha