اهدای ۱۸۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در آذربایجان‌شرقی
کد خبر: 3783367
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

اهدای ۱۸۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان در آذربایجان‌شرقی

گروه اجتماعی - معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: یک هزار و ۸۸۳ سری جهیزیه از طریق کمک‌های خیران در ۹ ماهه سال‌جاری به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

اهدای 1883 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در آذربایجان‌شرقی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ابراهیم جعفری، معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز دوم بهمن‌ماه گفت: یک هزار و 883 سری جهیزیه از طریق کمک‌های خیران در 9 ماهه سال‌جاری به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.
وی با بیان اینکه برای تأمین این تعداد جهیزیه بیش از شش میلیارد و 428 میلیون تومان هزینه شده است، افزود: از این مبلغ حدود یک میلیارد و 629 میلیون تومان از طریق صدقات بوده و بقیه از طریق کمک خیران و اعتبارات دولتی تأمین‌ شده است.
جعفری با اعلام اینکه امسال به‌طور میانگین روزی هفت جهیزیه به نوعروسان اهدا شده است، تاکید کرد: بخشی از هزینه‌های تامین جهیزیه‌ها از محل اعتبارات دولتی و بخشی نیز با مشارکت خیران و مردم نیکوکار تهیه و در اختیار نوعروسان قرار می‌گیرد.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد آذربایجان شرقی با تقدیر از کمک خیران در تهیه جهیزیه برای نوعروسان، بیان کرد: مشارکت مردم و خیران در تأمین جهیزیه، موجب ترویج فرهنگ ازدواج بین جوانان و کمک به نیازمندان می‌شود.
وی با اشاره به اجرای طرح کوثر توسط کمیته امداد، بیان کرد: پرداخت کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج به نوعروسان و فرزندان مددجویان با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج و سبک زندگی اسلامی انجام می‌شود.

انتهای پیام

captcha