هنر؛ مهمترین ابزار انتقال مفاهیم دینی
کد خبر: 3781920
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

هنر؛ مهمترین ابزار انتقال مفاهیم دینی

گروه فرهنگی ـ مدیر دفتر فرهنگی و اجتماعی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه هنر، مهمترین ابزار برای انتقال مفاهیم دینی به شمار می‌رود، تصریح کرد: امیدواریم نیروهای مسجدی از ظرفیت بی‌بدیل هنر و قرآن، بهره لازم را ببرند.

هنر؛ مهمترین ابزار انتقال مفاهیم دینیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، رستگاری، مدیر دفتر فرهنگی و اجتماعی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، صبح امروز، 26دی ماه در کارگروه تخصصی مساجد بزرگداشت دهه فجر 97 که در محل دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی برگزار شد، اظهار کرد: دشمن امسال در صدد تلخ کردن کام مردم در برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر بوده و باید با تلاشی بیش از پیش این خواب را برهم زنیم.
وی افزود: در حوزه فرهنگی نیاز به یک حرکت جهادی و انقلابی داریم تا بتوانیم تمامی خدمات 40 سالگی انقلاب را با افتخار منعکس کنیم.
وی با بیان اینکه هنر، مهمترین ابزار برای انتقال مفاهیم دینی به شمار می رود، تصریح کرد: امیدواریم نیروهای مسجدی از ظرفیت بی بدیل هنر و قرآن بهره لازم را ببرند.
مدیر دفتر فرهنگی و اجتماعی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های دهه فجر تفاهم نامه‌ای با دارالقرآن بسیج منعقد شده است که شامل 5 برنامه فرهنگی و قرآنی مشترک بوده که می‌تواند گام بزرگی در انعکاس باورهای انقلابی و قرآنی باشد.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ستار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۳
0
0
خدا قوت
ممنونم
از خبرنگارپرتوان خانم نوروزی
از بابت اخبار به روزشان
captcha