الیگودرز؛ میزبان جشنواره منطقه‌ای شعر «سیمرغ خیال»
کد خبر: 3778472
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

الیگودرز؛ میزبان جشنواره منطقه‌ای شعر «سیمرغ خیال»

گروه فرهنگی - سومین جشنواره منطقه‌ای شعر آزاد با عنوان «سیمرغ خیال»، یادمان شاعر و نویسنده فقید، زنده‌یاد علی شاه‌علی، دهه فجر امسال در الیگودرز برگزار می‎شود.

الیگودرز؛ میزبان سومین جشنواره منطقه‌ای شعر «سیمرغ خیال»
حبیب جمشیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره منطقه‌ای شعر آزاد با عنوان «سیمرغ خیال»، یادمان شاعر و نویسنده فقید، زنده‌یاد علی شاه‌علی، گفت: انجمن ادبی فردوسی الیگودرز، با سابقه‌ای دیرینه، امروزه جزء انجمن‌های پیشتاز در کشور است و برگزاری موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی و هنری ملی و منطقه‌ای با محوریت این انجمن در سال‌های گذشته، مؤید این مدعا است.
وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره هنرمند فقید، زنده‌یاد علی شاه‌علی، اظهار کرد: قدرشناسی اعضای انجمن ادبی، که طی سالیان گذشته، هم با برگزاری بزرگداشت شاعران پیشکسوت شهرستان و هم برگزاری یادمان هنرمندان فقید، بر آن تاکید داشته‌اند، قابل ستایش است و برپایی این جشنواره که با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و نام عضو پیشین انجمن، زنده نام علی شاه‌علی برگزار خواهد شد، نیز تاکید دیگری بر ادامه این مسیر مبارک است.
وی گفت: در این برنامه علاوه‌بر شاعران الیگودرز، شاعران دیگر شهرهای استان و برخی استان‌های هم‌جوار حضور خواهند داشت و در پایان برای ماندگاری نام این هنرمند ارجمند، یکی‌از تالارهای مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ الیگودرز به نام وی نام‌گذاری خواهد شد.
یادآور می‌‏شود، این جشنواره، روز چهارشنبه، 24 بهمن‌ماه امسال با حضور شاعران منتخب در تالار کمال مجتمع فرهنگی و هنری سیمرغ الیگودرز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha