محکومیت سناتور اهانت‌کننده به نمایندگان مسلمان کنگره
کد خبر: 3769859
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
شورای روابط آمریکایی - اسلامی درخواست کرد؛

محکومیت سناتور اهانت‌کننده به نمایندگان مسلمان کنگره

گروه بین‌الملل- شورای روابط آمریکایی – اسلامی خواستار محکومیت سناتور ایالت آرکانزاس به خاطر انتشار مطالب توهین‌آمیز نسبت به نمایندگان مسلمان کنگره شد.

به گزارش ایکنا به نقل از آرک‌تایمز؛ شورای روابط آمریکایی- اسلامی (CAIR) با انتشار بیانیه‌ای از مجلس ایالتی آرکانزاس خواست سناتور جیسون رپرت (Jason Rapert) را به خاطر اظهاراتی که ناقض حق مشارکت سیاسی مسلمانان آمریکا است، محکوم کند.

هفته گذشته رپرت در صفحه فیس‌بوک خود پستی را به اشتراک گذاشت که در آن با اشاره به نمایندگان مسلمان تازه راه یافته به کنگره آمریکا از مردم پرسیده بود آیا شما می‌خواهید که آنها بر همه چیز در آمریکا تسلط پیدا کنند؟ و در پست دیگری نوشت: اگر شما این مقاله را می‌خوانید و نگرانی‌های سیاسی واقعی را در آن نمی‌بینید در فهم اخبار مشکل دارید. وی بعدا سعی کرد از این اظهارات خود عقب‌نشینی کند.

رابرت مک ‌کاو (Robert McCaw) مدیر امور دولتی شورای روابط آمریکایی - اسلامی گفت: اینکه یک مقام سیاسی منتخب، حق مشارکت سیاسی دیگر آمریکاییان را صرفا  بر اساس باورهای دینی آنها زیر سوال ببرد امری غیراخلاقی است. اظهارات متعصبانه سناتور رپرت  نشان‌دهنده ایدئولوژی‌های خطرناک قدیمی است که باید مانع آن شد و اجازه انتشار به آن داده نشود.

جیسون رپرت عضو حزب جمهوری‌خواه آمریکا، از سال 2011 عضو سنای ایالت آرکانزاس است.
نتهای پیام
captcha