برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در استان مرکزی
کد خبر: 3768669
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از برگزاری 4 کارگاه سبک زندگی قرآنی در استان خبرداد.

برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی در استان مرکزی

حجت‌الاسلام محمدرضا شفیعی، مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، از برگزاری 4 کارگاه سبک زندگی قرآنی در سطح استان خبر داد.
وی تصریح کرد: هدف از برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی را علاوه بر تحکیم بنیان خانواده، دوری از سبک‌های غربی بیان کرد و افزود: امروز با تهاجم فرهنگی ارزش‌های اسلامی ایرانی خانواده‌ها در معرض توطئه دشمنان قرار دارد که با آشنایی خانواده‌ها به ویژه زوجین جوان می‌توان از بروز آسیب در کانون خانواده جلوگیری کرد.
شفیعی اظهار کرد: کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی روزهای چهارشنبه، 14 آذر و پنجشنبه، 15 آذر در شهرستان‌های خمین، شازند، خنداب و کمیجان با حضور حجت‌الاسلام افتخاریان، مسئول مرکز قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سلمانیان، یکی از اساتید این دوره برگزار می‌شود.
وی گفت: در کارگاه‌ها حداقل 40 نفر و حداکثر 60 نفر حضور دارند، گروه‌های سنی حداقل 20 سال و حداکثر 45 سال می‌توانند از برنامه‌های کارگاه‌های یک روزه که از صبح ساعت 8:30 آغاز شده و تا اذان مغرب ادامه دارد استفاده کنند. در این کارگاه‌ها افراد تأثیرگذار همچون طلاب حوزه علمیه، مدیران مؤسسات قرآنی، خانه‌های قرآنی، هیئات مذهبی، دبیران و معلمان دینی حضور دارند تا مفاهیم ناب الهی را در جامعه نشر دهند.
انتهای پیام

captcha