کسب عنوان کتاب‌خوان برتر کشور توسط دانش‎آموز لرستانی
کد خبر: 3767656
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

کسب عنوان کتاب‌خوان برتر کشور توسط دانش‎آموز لرستانی

گروه فرهنگی ـ سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان از کسب هشت رتبه برتر کشوری در جشنواره «دانایی توانایی» توسط لرستان خبر داد و گفت: هشت نفر از دانش‌آموزان لرستان عنوان کتاب‌خوان برتر کشوری را در جشنواره «دانایی توانایی» کسب کردند.

کسب عنوان کتاب‌خوان برتر کشور توسط 8 دانش‎آموز لرستانی

به گزارش ایکنا از لرستان، اسدالله عباس‌زاده، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان امروز چهارشنبه، هفتم آذر در جمع خبرنگاران، گفت: هشت نفر از دانش‌آموزان استان لرستان عنوان کتاب‌خوان برتر کشوری را در جشنواره «دانایی توانایی» کسب کردند.
وی افزود: این جشنواره با شرکت بیش‌از سه هزار و 600 نفر در سطح استان برگزارشد که پس‌از مراحل اجرا و داوری در نهایت هشت نفر از دانش‌آموزان با امتیاز عالی به مرحله کشوری راه یافتند.
بر اساس همین گزارش، علی فرجامی پایه هشتم از بروجرد، علی پیرزاد پایه دهم از بروجرد، هانیه گودرزی پایه دوم متوسطه از شهرستان بروجرد، مهدی عارفی‌منش پایه دهم از ناحیه یک شهرستان خرم‌آباد، زیبا سلطانی‌فرد پایه نهم از ناحیه یک خرم‌آباد، هانیه مرادی پایه اول متوسطه از ناحیه دو شهرستان خرم‌آباد، زیبا کوهنانی از منطقه کوهنانی، علی رستمی پایه نهم از نورآباد دانش‌آموزان برگزیده استان لرستان هستند که حائز رتبه برتر در جشنواره دانایی ـ توانایی شده‌اند.
یادآور می‏‌شود، دومین جشنواره دانایی و توانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان سراسر کشور برگزار شده است .

انتهای پیام

captcha