جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر
کد خبر: 3763116
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴

جلسه قرآن اهل بیت(ع) مشهد به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید، قاریان و حافظان ممتاز کشوری شب گذشته، 20 آبان در مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ در این جلسه نورانی که با حضور محمدصادق علمی، مفسر قرآن و عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد؛ مجیدسعید افخم‌الشعراء؛ قاری و مدرس قرآن به بیان نکات اخلاقی وجوب احترام به بزرگترها، رعایت ادب و تکریم اساتید در جلسات قرآن پرداخت.
همچنین در این مراسم پرفیض و معنوی که رضا ملکی، مدرس قرآن نیز در آن حضور داشت؛ عباس لطفی، امیر محسنی، محمد محمدی و نیز علی احمدآبادی آیاتی از سوره مبارکه تحریم را به سبک مرحوم مصطفی اسماعیل تلاوت کردند و مهرداد نظامی، قاری قرآن نیز به تلاوت آیات پایانی سوره مبارکه زمر و ابتدای سوره مبارکه غافر به سبک مرحوم متولی عبدالعال پرداخت.
یادآوری می‌شود، جلسه آینده، یکشنبه، 27 آبان با حضور قاریان ممتاز بین‌المللی و کشوری از ساعت 19:30 در مشهد، انتهای بلوار فرامرز عباسی، بهاران ۵، خیابان فجر، فجر 7، پلاک 155 برگزار می‌شود.
ابراهیم الهی
انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد نظامی
|
Germany
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۶:۲۰
0
0
با سلام وادب واحترام ،ضمن خداقوت ودست مریزاد به همه کارکنان .خبرنگاران زحمتکش سایت قرآنی ایکنا که در معرفی جلسات و محافل قرآنی و شناساندن اساتید پیشکسوت قرآنی به نسل امروز تلاش می کنند لازم می دانم از زحمات وخدمات فعال مخلص قرآنی و مجری خوش بیان وخوش اخلاق و فهیم محافل قرآنی جناب آقای ابراهیم الهی که همواره با اجراهای گرم وجذابشان و گزارشات نابشان همه ما را بهره مند می گردانند تشکر نموده برایشان آرزوی توفیقات روز افزون از درگاه ایزد منان خواهانم .
التماس دعا خادم القرآن مهرداد نظامی
captcha