پیام معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در آستانه 16 سالگی ایکنا
کد خبر: 3763018
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹
همزمان با سالروز تأسیس خبرگزاری ایکنا؛

پیام معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد در آستانه 16 سالگی ایکنا

گروه جامعه ــ معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه 16 سالگی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فعالیت بی‌وقفه این رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی قدردانی کرد.

پیام معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برای 16سالگی ایکنابه گزارش ایکنا؛ محمد سلطانی‌فر، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت سالروز تأسیس خبرگزاری ایکنا نوشته است:

15سال اهتمام نخستین خبرگزاری تخصصی قرآن‌کریم در معرفت‌افزایی و همراه‌سازی جامعه با ساحت مقدس قرآن و اهل بیت علیهم السلام ستودنی است.

این خبرگزاری مهذب طی این مدت همواره کوشید بسیاری از مسائل و معضلات جامعه را در قالب سوژه‌های مختلف با تمسک به قرآن و آموزه‌های اهل بیت(ع) و بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و متخصصان این حوزه مورد واکاوی قرار داده و به رسالت روشنگرانه خود در آشناسازی مردم به ویژه نسل جوان کشور به این حوزه جامه‌ عمل بپوشاند.

در آستانه 16 سالگی ایکنا، تداوم بهره‌مندی هم‌میهنان عزیز از این رسانه تاثیرگذار دینی برای تحقق هرچه بیشتر فرهنگ و سبک زندگی قرآنی را از درگاه احدیت خواستارم و امیدوارم این رسانه با درک فضای جدید اطلاع‌رسانی و استفاده بهینه از فناوری‌های نوین ارتباطی، هرچه بیشتر و عمیق‌تر به رسالت اصلی خود بپردازد و با ایجاد جذابیت و استفاده از روش‌های جدید ارتباطی، در آستانه چهل سالگی انقلاب، ضریب نفوذ خود را افزایش دهد.

همچنین، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بیستم آبان‌ماه سال 1382 تأسیس شد.

انتهای پیام

captcha