پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۳ آبان
کد خبر: 3760974
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۳ آبان

گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در استان و استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، متن پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین نکونام و اقبال عباسی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
همه ساله روز ۱۳ آبان برای ملت هوشیار و بابصیرت ایران اسلامی یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار است که فریاد ستم ستیزی ملت ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز کرد و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.

در این روز که به تعبیر حضرت امام راحل (ره)، انقلاب دوم نامیده شد، فرزندان فرهیخته سرزمین شور و حماسه، توانستند با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، هیمنه‌ی این اهریمن جهانی را در افکار عمومی مردم جهان درهم بشکنند و ندای حق طلبی خود را به گوش جهانیان برسانند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت این روز، از عموم مردم ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری دعوت می‌کنیم با حضور مقتدارانه خود در راهپیمایی دشمن شکن یوم ا... ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همچون همیشه مشت محکمی بر دهان تمامی ابرقدرت‌های مستکبر جهان، خصوصاً امریکا و اسرائیل جنایتکار بکوبند و بر تقویت نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

انتهای پیام

captcha