انسجام ملی؛ کلیدواژه مقابله با فشارهای خارجی
کد خبر: 3748937
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

انسجام ملی؛ کلیدواژه مقابله با فشارهای خارجی

گروه سیاسی - استاندار البرز انسجام ملی، تکیه بر قدرت مردمی و اطاعت از رهبری را کلیدواژه مقابله با فشارهای خارجی دانست.

انسجام ملی؛ کلیدواژه مقابله با فشارهای خارجی

به گزارش ایکنا از البرز، محمدعلی نجفی، 31 شهریور درآئین رژه نیروهای مسلح استان البرز که در بلوار شهید سرباز گمنام در کرج برگزار شد، اظهارکرد: هفته دفاع مقدس یادآور استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان مقتدای خویش در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاسی از فرهنگ عاشورایی سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) جانفشانی کردند.
وی افزود: هدف از گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادآوری ایثار و مقاومت فرزندان این مرز و بوم برای نسل های جوان و اثبات سند گویای هشت ساله دفاع مقدس برای کسانی است که دوران جنگ را درک نکرده اند.
این مسئول بیان کرد: در جنگ هشت ساله ، صدام از همه داشته‌های مستکبران بهره برد تا بتواند خود را بر ایران اسلامی تحمیل کند اما دلیرمردان و دلاور زنان این مرز و مرز بوم با جانفشانی دشمن را به زانو درآوردند.
نجفی گفت: دفاع مقدس در قاموس حماسه‌های تاریخی ملت ایران عزت‌آفرین است زیرا این ملت با روحیه ایثار و غیرتمندی فرزندانش ضمن صیانت از ارزش‌ها، تمامیت ارضی کشور خود را حفظ و زیر بار ننگ تسلیم نرفت.
استاندار البرز در ادامه به نقشه‌های شوم دشمنان اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی با جنگ اقتصادی روبه‌رو است و در برابر دشمنانی قرار گرفته که عملا به هیچ قانون بین‌المللی متعهد نیستند لذا در این شرایط حساس نیز ملت ایران باید با تبعیت از مقام معظم رهبری، جنگ اقتصادی را با پیروزی به سرانجام برساند و دشمنان نظام را ناکام کند.
این مسئول انسجام ملی، تکیه بر قدرت مردمی و اطاعت از رهبری را کلید واژه مقابله با فشارهای خارجی دانست و گفت: سنگرهای دفاع مقدس امروز به سنگرهای سازندگی، ایجاد اشتغال و رفاه در ایران اسلامی تبدیل شده است.
انتهای پیام

captcha