بازسازی واقعه غدیر با حضور 150 بازیگر در بیجار
کد خبر: 3740277
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰

بازسازی واقعه غدیر با حضور 150 بازیگر در بیجار

گروه سیاسی- فرمانده سپاه شهرستان بیجار با اشاره به بازسازی واقعه غدیر خم در بیجار، گفت: امسال بازسازی واقعه غدیر خم همانند سال‌های گذشته هرچه باشکوه تر در روز هشتم شهریورماه برگزار می‌شود که بیش از ۱۵۰ بازیگر و هنرمند در این بازسازی شرکت دارند.

بازسازی واقعه غدیر با حضور 150 بازیگر در بیجار

به گزارش ایکنا از کردستان، سعید شعبانی، فرمانده سپاه شهرستان بیجار امروز، ۲۹ مردادماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی شهرستان بیجار که در دفتر فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به گشت بسیج محله محور اظهار کرد: با توجه به وجود آسیب‌های اجتماعی، سرقت و همچنین به منظور بالا بردن امنیت محلات، شهرها و روستاها گشت های بسیج محله محور در ساعاتی از شب در محلات فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های طرح اعتلای بسیج راه‌اندازی صندوق قرض الحسنه است، افزود: در شهرستان بیجار تاکنون ۱۲ صندوق قرض‌الحسنه ابلاغ شده است که از این تعداد، ۹ صندوق قرض‌الحسنه افتتاح شده و تا پایان سال به ۱۶ صندوق افزایش می‌یابد.
فرمانده سپاه شهرستان بیجار با بیان اینکه این صندوق های قرض الحسنه می تواند در راستای اشتغال زایی، ازدواج جوانان و هزینه درمان اثر بخش باشد افزود: اعضای هیأت امنای این قرض‌الحسنه‌ها متشکل از مردم و بسیجیان است.
وی با اعلام اینکه قرارگاه پیشرفت و آبادانی شهرستان بیجار در سه دهستان سیاه منصور، سیلتان و حومه فعالیت دارد، بیان کرد: بیش از ۱۰۰ پروژه توسط این قرارگاه در سال جاری در 3 دهستان و بیش از ۴۰ روستا در حال اجرا است.
شعبانی با ذکر اینکه طرح محرومیت زدایی شهرستان بیجار ۷۳ طرح محرومیت زدایی در برنامه خود دارد، ادامه داد: از جمله این طرح ها می توان به ساخت مسجد، بازسازی مدارس، احداث خانه عالم و احداث زمین های ورزشی اشاره کرد.
وی در طرح مردم یاری، تا کنون ۲۵ جهیزیه به ارزش ۸ تا ۱۰ میلیون تومان در ۲ مرحله به زوج های جوان بیجاری اهدا شده است که تا پایان سال این رقم به ۴۰ جهیزیه افزایش می یابد.
فرمانده سپاه شهرستان بیجار در پایان با اشاره به بازسازی واقعه غدیر خم در بیجار، یادآور شد: امسال بازسازی واقعه غدیر خم همانند سال های گذشته هرچه باشکوه تر در روز ۸ شهریور برگزار خواهد شد که بیش از ۱۵۰ بازیگر و هنرمند در این بازسازی شرکت دارند.
انتهای پیام

captcha