دیدار رئیس صندوق اعتباری هنر با معاون قرآن وزیر ارشاد
کد خبر: 3740081
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

دیدار رئیس صندوق اعتباری هنر با معاون قرآن وزیر ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس صندوق اعتباری هنر با معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد تا در مورد موضوعات مشترک به بحث و تبادل نظر بپردازند.

دیدار رئیس صندوق اعتباری هنر با معاون قرآنی وزیر ارشاد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین حسین‌زاده، رئیس صندوق اعتباری هنر با عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص بیمه فعالان قرآنی و اعطای تسهیلات به آنان دیدار کرد.
این جلسه با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر صندوق اعتباری هنر، مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی دفتر برنامه‌ریزی آموزش معاونت قرآن و عترت برگزار شد.
در این جلسه موضوعات مختلفی از جمله بیمه فعالان قرآنی، فراهم ساختن شرایط جهت اعطای تسهیلات به فعالان قرآنی و موسسات قرآنی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و توافقات زیادی در این زمینه به صورت شفاهی حاصل شد.
بر اساس این گزارش، کارگروه ویژه‌ای با حضور کارشناسان دو مجموعه در اولین فرصت با هدف عملیاتی‌سازی راهکارهای ارائه شده تدوین و وارد مرحله اجرایی خواهد شد. این کارگروه با هدف اجرایی شدن توافقات و تسریع روند بیمه فعالان قرآنی و اعطای تسهیلات به فعالان و موسسات تشکیل شده است.
در این جلسه همچنین طرح بیمه فعالان قرآنی، بیمه تکمیلی و اعطای تسهیلات به فعالان و موسسات قرآنی تصویب شد و با تشکیل این کارگروه زمینه کارشناسی، بررسی و بکارگیری‌ سازوکارها در این راستا فراهم خواهد شد.

انتهای پیام

captcha