لحظه حضور در قبرستان بقیع، ناب‌ترین لحظه سفر حج بود
کد خبر: 3740048
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
جاسمی‌زاده؛ جانباز 70 درصد:

لحظه حضور در قبرستان بقیع، ناب‌ترین لحظه سفر حج بود

گروه جهاد و حماسه ــ زمانی که وارد قبرستان بقیع شدم، از ته دل برای سلامتی رهبرم، ملت ایران به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران دعا کردم، همان لحظه، ناب‌ترین لحظه سفرم در حج تمتع بود.

کاروان ویژه حج جانبازانحسن جاسمی‌زاده؛ جانباز 70 درصد، اعزامی از خرمشهر به سرزمین وحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به ویژگی‌های سفر حج جانبازان گفت: امکانات کاروان ویژه حج جانبازان بسیار عالی بود و هر شب از ساعت 22 تا ساعت 2 بامداد وسیله‌ای را برای‌مان قرار می‌دهند تا مسجدالحرام برویم. امکانات حمل و نقل بسیار عالی بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. یکی از دلایلی که این ساعت از زمان را انتخاب کرده‌اند، به دلیل ازدحام جمعیت در آن محل است.

وی بیان کرد: ناب‌ترین لحظه‌ این سفر زمانی بود که وارد قبرستان بقیع شدیم و در آن لحظه برای سلامتی رهبرم و همه خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران دعا کردم.

این جانباز 70 درصد تصریح کرد: عنوان کاروان ما را کاروان حج ویژه جانباز نامگذاری کردند و انصافاً همه امکانات برای‌مان ویژه بود. تا جایی که مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران هر روز به ما سر می‌زنند و در جریان مشکلات‌مان قرار می‌گیرند.

وی در پایان بیان کرد: به لحاظ بهداشت امکانات‌مان عالی است تا جایی که پزشک به صورت روزانه به ما سر می‌زنند و چکاپ کامل را انجام می‌دهند. در این چند روز دندان‌درد شدیدی گرفتم و مشکلات دندانم را در این سفر انجام دادم درحالی که اگر می‌خواستم این مشکل را در کشور حل کنم، باید هزینه بیشتری را صرف این موضوع می‌کردم.

انتهای پیام

captcha