بسته مطالعاتی پیشنهادی نیستان به مناسبت سالروز ثامن‌الحجج(ع)
کد خبر: 3730445
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

بسته مطالعاتی پیشنهادی نیستان به مناسبت سالروز ثامن‌الحجج(ع)

گروه ادب ــ انتشارات نیستان همزمان با دهه کرامت و به مناسبت سالروز ولادت ثامن‌الحجج بسته مطالعاتی پیشنهاد کرده است که «ولادت»، «زيارت امام رضا (ع)» و «آهو مبارک باد» از جمله این آثار است.

بسته مطالعاتی پیشنهادی نیستان به مناسبت سالروز ثامن‌الحجج(ع)

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ انتشارات نیستان بسته مطالعاتی پیشنهادی را بنا به دهه کرامت و مناسبتی که در پیش رو داریم برای مخاطبان ارائه کرده است. بر اساس این بسته، کتاب‌های «ولادت»، «زيارت امام رضا (ع)»، «آهو مبارک باد»، «بار باران» و «خدا كند تو بيايی» به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) در سوم مردادماه پیشنهاد شده است.

همچنین کتاب‌های «پنجشنبه فیروزه‌ای»، «به بلندای آن ردا»، «شهد شوکران» و «حریم» به همین مناسبت در قالب بسته مطالعاتی ارائه شده است.

«پنجشنبه فیروزه‌ای» روایتی از یک دانشجو است که مخاطب می‌تواند در قالب آن فرو برود و با دانشجوی داستان هم‌ذات‌پنداری کند؛ در این رمان دانشجوی داستان به همراه چند دختر دیگر به زیارت مشهد مقدس مشرف می‌شوند. نویسنده در این اثر تلاش کرده است که با زیرکی به رعایت گونه‌های مختلفی از حجاب بپردازد. این کتاب به قلم سارا عرفانی نوشته شده است.

«حریم» نیز اثری از صادق کرمیار است. آنچه نویسنده در این اثر به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه قرار داده است،‌ مفاهیم کلیدی است که در بطن رمان جای داده شده است. خیر و شر و آنچه که در قالب نیات انسان‌ها روی می‌دهد موضوع مهمی است که نویسنده به آن توجه نشان داده است.

«آهو مبارک باد» شامل اشعار عبدالرضا رضایی‌نیاست که رویکردی عاشقانه دارد و برای امام رضا(ع) سروده شده است. این کتاب شامل 10 فصل است. گروه اول این اشعار شامل سروده‌هایی است که شاعر در آن به یاری خواستن از امام رضا پرداخته است تا به گره‌گشایی از مشکلاتش بپردازد. گروه دوم اشعار نیز به سروده‌هایی مربوط می‌شود که در آن از رهایی مخاطب در صورت پذیرش ولایت سخن به میان آمده است.

انتهای پیام

captcha