مسئولان ارشد حوزه و آموزش و پرورش گردهم می‌آیند
کد خبر: 3730413
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

مسئولان ارشد حوزه و آموزش و پرورش گردهم می‌آیند

کانون خبرنگاران نبأ ــ اولین نشست فصلی اعضای ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش در سال 97 به منظور بررسی روند همکاری‌های هر دو نهاد سه‌شنبه، 26 تیرماه در ساختمان شهید رجایی این وزارتخانه برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، این نشست با حضور آیت‌الله اعرافی و سیدمحمد بطحائی به‌عنوان رؤسای عالی ستاد همکاری‌ها و معاونان ستادی وزارتخانه و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار خواهد شد.

بر پایه این گزارش، مدیر حوزه علمیه خواهران، مدیر حوزه علمیه خراسان و مدیر حوزه علمیه اصفهان نیز به‌عنوان اعضای اصلی این ستاد در نشست فصلی حضور خواهند یافت.

بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد همکاری‌ها در نشست فصلی ستاد، دبیران قطب‌های پنج‌گانه کشوری، متشکل از معاونان پرورشی استان‌های تهران، سمنان، فارس، یزد و اردبیل با حضور در این نشست گزارشی از روند همکاری‌ها در استان‌ها و مناطق مختلف کشور را ارائه و ضمن بیان فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو دغدغه‌های خود را با حضور رؤسای عالی ستاد بیان خواهند کرد.

یادآور می‌شود، نشست فصلی سال گذشته ستاد همکاری‌ها در 13 اسفند 96 به میزبانی مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار و مقرر شد در نشست آتی برش پنج ساله همکاری‌ها مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

اکبر پوست‌چیان
انتهای پیام

captcha