جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم را به آینده خوش‌بین کند
کد خبر: 3728717
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱
رئیس مجمع نمایندگان گیلان:

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم را به آینده خوش‌بین کند

گروه اجتماعی- کوچکی نژاد یادآور شد: باید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم؛ جشنی مردمی که آنان را به آینده خوش‌بین کند.

جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی مردم را به آینده خوش‌بین کند

به گزارش ایکنا از گیلان، جبار کوچکی نژاد، رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان امروز، 17 تیر در دومین نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان که در سالن اجتماعات دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان برگزار شد، مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و گفت: جهت‌گیری جلسات این شورا یافتن پاسخ برای این پرسش است که چگونه می‌توان زمینه‌ فعالیت های مربوط به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کرد؟!

وی با بیان اینکه شعار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» است، تصریح کرد: باید امید مردم را نسبت آینده روشن نظام جمهوری اسلامی پررنگ تر کرد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عدم حضور برخی از مدیران در جلسات شورای سیاستگذاری وراهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: وقتی این جلسه با حضور مدیران سطح بالای استان به ویژه نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت برگزار می‌شود، حضور استاندار یا معاون سیاسی – امنیتی وی ضروری است.

کوچکی نژاد، با تاکید بر لزوم حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در جلسات این شورا جهت تامین اعتبارات، گفت: در دیدار روز گذشته مجمع نمایندگان گیلان با استاندار بر لزوم ارتقای وحدت، هماهنگی و همدلی تاکید کردیم. وقتی رئیس جمهور به صراحت خبر از تغییر رویه می‌دهد، باید مدیران عالی استان نیز این تغییر را در خود ایجاد کنند زیرا در زمان حساسی قرار داریم و دشمن با همه قدرت وارد میدان مبارزه علیه نظام شده است لذا ما نیز باید با همه توان و انرژی در این عرصه مقابله کنیم.

وی با بیان اینکه در جلسات غیر علنی مجلس به واقعیت‌های موجود کشور و تحرکات دشمن پرداخته می‌شود، یادآور شد: باید چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن بگیریم؛ جشنی مردمی که آنان را به آینده خوش‌بین کند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان، خواستار فعال شدن بخش‌های مردمی در راستای برگزاری ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شد و اظهار کرد: قانون برنامه ششم صراحتا دولت و دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده که بخشی از منابع خودشان را به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ ارزش‌های انقلاب اختصاص دهند، اما وقتی دولت وارد میدان می‌شود، پرهزینه عمل می‌کند و کارایی چندانی ندارد لذا نهادهای مردمی در داخل شهرها و روستاها می‌توانند کارهای بهتر و بزرگ‌تری را برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام دهند.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا یو نس ز ا د ه حقیقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۴/۱۷ - ۱۹:۲۳
0
0
سلام بمناست جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمنداسلامی ایران جشن را به عنوان یادمان چهلستون برگزارکنیم.وتمام کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه زنجیرواردست دردست همدیگربدهندوواحدشوند.ودیگردو دستگی درکشور نباشد.تا دشمنان مایوس شوند.
شهید گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۶/۳۰ - ۱۷:۰۹
0
0
بهترین جشن 40 سالگی جمهوری اسلامی ایران 22 بهمن / امریکا اسراییل عربستان با اون داعش ملعون هیچ کاری نمیتونن بکنن ایران قدرتمند و پیروز و جاودانه است ؟ بهترین روز جشن 40 سالگی 22 بهمن است
150 روز دیگه
captcha