گروه مرهم وارد خراسان جنوبی شد
کد خبر: 3727414
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

گروه مرهم وارد خراسان جنوبی شد

گروه اجتماعی - رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: بیست و دومین سفر خیرخواهانه گروه جراحی پلاستیک و ترمیمی به خراسان جنوبی وارد شدند و از صبح امروز ویزیت ها آغاز شده است.

گروه مرهم وارد خراسان جنوبی شد

به گزارش ایکنا از خراسان‌ جنوبی، کاظم قائمی، امروز 12 تیرماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: در طول یک سال گذشته با اقدامات انجام شده توانستیم توافق گروه خیرخواهانه جراحی پلاستیک را کسب کنیم.
وی افزود: خراسان جنوبی مقصد بیست و دومین سفر خیرخواهانه این تیم فوق تخصصی جراحی پلاستیک و ترمیمی مرهم برای انجام اعمال جراحی رایگان است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه هفت اتاق عمل فعال در بیمارستان رازی بیرجند را در اختیار این گروه قرار خواهیم گذاشت، افزود: در صورت نیاز بیمارستان های دیگر بیرجند نیز پذیرای اعمال جراحی این گروه خواهد بود.
قائمی بیان کرد: طی امروز اقدامات اولیه بیماران انجام می شود و اعمال جراحی از فردا صبح آغاز و تا پایان روز 15 تیرماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه قرار است روز اول ۲۸ نفر، روز دوم ۴۱ نفر، روز سوم ۴۳ نفر و روز چهارم ۶۵ نفر تحت عمل جراحی قرار گیرند، یادآور شد: مراسم اختتامیه حضور این گروه در استان نیز، 16 تیرماه جاری در بیرجند برگزار می شود.

انتهای پیام

captcha