کانون بسیج رسانه در تمامی نواحی سپاه فجر فارس راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3725415
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
اژدری:

کانون بسیج رسانه در تمامی نواحی سپاه فجر فارس راه‌اندازی می‌شود

گروه اجتماعی ـ مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس از راه‌اندازی كانون بسیج رسانه در تمامی نواحی این استان خبر داد.

کانون بسیج رسانه در تمامی نواحی سپاه فجر فارس راه‌اندازی می‌شود

به گزارش ایكنا از فارس، مصطفی اژدری، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه فجر استان فارس امروز، 4 تیرماه در مراسم افتتاحیه كانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز گفت: مسئول کانون بسیج رسانه باید دوشادوش فرمانده ناحیه فعالیت کند لذا کانون بسیج رسانه در تمامی نواحی استان راه‌اندازی خواهد شد و ارائه خدمات با هدف مرتفع كردن دغدغه‌های مردم کار خود را شروع خواهند کرد.
وی، رسانه را تعیین‌کننده تمام مسائل جاری در شهر، استان، کشور و بین‌الملل دانست و گفت:‌ امروزه اگر کسی رسانه داشته باشد همه چیز دارد واگر رسانه نداشته باشد هیچ چیزی ندارد.
اژدری ادامه داد:‌ اگر رسانه در انعکاس فعالیت‌ها خوب عمل کند آن دستگاه موفق است و اگر رسانه مسموم باشد، آن مجموعه هرکار خوبی هم که انجام داده باشد در بازنشر آن اطلاعات و آگاهی به اطلاع عموم نمی‌رسد و همه آن عملکرد به خطا می‌رود و برعکس جلوه می‌دهد لذا نقش رسانه انقلابی خیلی مهم است.
مسئول بسیج رسانه فارس، جوانان را قلب تپنده ایران اسلامی دانست و افزود: جوان سرشار از انرژی، طراوت، شادابی، ابتکار، خلاقیت و همه خوبی‌ها است.
اژدری اظهار كرد: اعتماد به جوانان توانمند عرصه فضای مجازی و واگذاری مسئولیت به آنان در سپاه ناحیه بقیةالله(عج) نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری است.
وی به انتظارات خود از کانون رسانه‌ای شهید رهبر اشاره کرد وگفت: امروز در شهر شیراز و استان فارس تعیین‌کننده بسیاری از اتفاقات خوب، فعالان فضای مجازی هستند لذا امروز آنچه ما به عنوان یک خلأ احساس می‌کنیم و از کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیةالله(عج) انتظار داریم تربیت خبرنگار کادر طراز انقلاب است که بتوان از آن استفاده کرد، همچنین تولید محتوای خوب، علمی و منطقی تهیه و تدوین شود تا در آموزش سواد رسانه‌ای مورد بهره‌برداری قرار گیرد و در حوزه محرومیت‌زدایی و کمک به فقرا با برگزاری اردوهای بسیج رسانه الگویی در رفع مشکلات باشیم.
یادآور می‌شود، در این جلسه رضا کوهی شوریجه به‌عنوان مسئول کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز و علیرضا نیکجو به‌عنوان مسئول گردان‌های سایبری سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز معارفه شدند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۴
0
0
بسیار عالی
انشاء الله گام های بهتر و بیشتر برداشته شود
captcha