کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز افتتاح شد
کد خبر: 3725414
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز افتتاح شد

گروه اجتماعی ـ طی مراسمی كانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز آغاز به كار كرد.

کانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز افتتاح شد

به گزارش ايكنا از فارس، مراسم افتتاحیه كانون بسیج رسانه شهید رهبر سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز امروز، 4 تیرماه در این ناحیه برگزار شد.
محمد جعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز در این مراسم گفت: فضای مجازی ناحیه بقیةالله(عج) از جوان‌ترین معاونت‌های ناحیه است که اغلب جلسات برگزارشده را جوانان تشکیل می‌دهند.
وی از اهتمام مسئول بسیج رسانه استان جهت پیگیری و راه‌اندازی ‌کانون بسیج رسانه در نواحی تقدیر کرد و افزود: امروز به‌صورت رسمی کانون بسیج رسانه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز افتتاح شد تا شاهد اجرای برنامه‌های منظم و منسجم‌تری باشیم.
دوستدار اظهار كرد:‌ فضای مجازی دارای شاخصه‌های متفاوتی است که امروزه باید تفکیک کارها در معاونت فضای مجازی، معاونت گردان سایبری و معاونت کانون رسانه ناحیه با قوت الهی ادامه پیدا کند.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز با اشاره به حضور خود در نشریات دانشجوی گفت: دوستان که اهل قلم و رسانه هستند نزدیکی خاصی به ما دارند چرا که در دوران دانشجویی بنده کار رسانه را انجام دادم و امیدوارم به کمک همدیگر مشکلات در تولید محتوا و رصد برطرف شود.
یادآور می‌شود، در این جلسه رضا کوهی شوریجه به‌عنوان مسئول کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز و علیرضا نیکجو به‌عنوان مسئول گردان‌های سایبری سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز معارفه شدند.
انتهای پیام

captcha