آرامشی که خواندن کتاب «بانوی ملکوت» به من داد
کد خبر: 3725290
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
برگزیده کشوری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی:

آرامشی که خواندن کتاب «بانوی ملکوت» به من داد

کانون خبرنگاران نبأ ــ خاطرم هست زمانی که قرار بود در مسابقه شرکت کنم برخی از کتاب‌ها را در بیمارستانی خواندم که فرزندم بستری بود؛ شرایط سختی قرار داشتم و کتاب «بانوی ملکوت» برای من در چنین وضعیتی بسیار آرامش‌بخش بود.

آرامشی که خواندن کتاب «بانوی ملکوت» به من داد

زینب موسوی، برگزیده کشوری هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی از استان چهارمحال و بختیاری در آستانه برگزاری هشتمین دوره این جشنواره در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: جشنواره رضوی هر سال در همین روزها برگزار می‌شود و سال گذشته کتاب‌هایی در ارتباط با زندگی‌نامه امام رضا(ع)، حضرت معصومه(ص) و شاهچراغ(ع) در جشنواره معرفی شد که کتاب‌های بسیار خوبی بودند.
وی ادامه داد: همسر من در کتابخانه شهید مطهری شاغل بوده و همیشه من را به کتاب خواندن تشویق می‌کند و حتی خودش برای من کتاب می‌خواند. در آن دوره‌ای که قرار بود جشنواره برگزار ‌شود، او از چگونگی شرکت در جشنواره و منابع آن صحبت کرد که در ادامه آن من ترغیب به شرکت در جشنواره و مطالعه کتاب‌ها شدم که به کتابخانه رفتم و برای شرکت در مسابقه ثبت نام کردم که به لطف خدا برگزیده هم شدم.
موسوی با اشاره به خاطره خود از مطالعه کتب جشنواره، عنوان کرد: خاطرم هست زمانی که قرار بود در مسابقه شرکت کنم برخی از کتاب‌ها را در بیمارستان خواندم، زیرا فرزندم در بیمارستان بستری بود و در شرایط سختی قرار داشتم؛ و در این شرایط زمانی که کتابی که در ارتباط با حضرت معصومه(س) با نام «بانوی ملکوت» را مطالعه می‌کردم، این کتاب برای من بسیار آرامش‌بخش بود و بعد از جشنواره از همسرم خواهش کردم کتاب را بیاورد تا من بار دیگر آن را مطالعه کنم.
وی با بیان اینکه کتاب‌های بسیار خوبی برای کارگشایی در زندگی در این جشنواره معرفی می‌شود، ادامه داد: کتاب دیگری هم در ارتباط با زندگی امام رضا(ع) بود که آن هم کتاب بسیار خوب و جالبی بود و در کل خواندن زندگی‌نامه و سیره ائمه اطهار(ع) در آن شرایط بحرانی برای من بسیار تسکین‌دهنده بود. سختی‌هایی که حضرت معصومه(س) کشیده‌اند سرمشق بسیار خوبی برای هر انسانی است.
برگزیده هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی، گفت: من از زمان دانشجویی عضو کتابخانه بودم و بعد هم که ازدواج کردم با توجه به شغل همسرم، من و تمام اعضای خانواده من و خودشان را به عضویت در کتابخانه شهید مطهری تشویق کردند و پای من بیشتر به کتابخانه باز شد.
حدیثه سوختانلو
انتهای پیام

captcha