جلسه قرآن اهل بیت‌(ع) در مشهد به روایت تصویر
کد خبر: 3725177
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

جلسه قرآن اهل بیت‌(ع) در مشهد به روایت تصویر

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتاز کشور و مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی شب گذشته، سوم تیرماه در مشهد برگزار شد.

جلسه قرآن اهل بیت‌(ع) در مشهد به روایت تصویر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ جلسه قرآن اهل بیت(ع) با حضور اساتید و قاریان ممتاز کشور و مسئولان قرآنی استان خراسان رضوی شب گذشته، سوم تیرماه در بلوار شهید فرامرز عباسی مشهد برگزار شد.

در این جلسه نورانی که با حضور حمید صمدی، رئیس اداره تبلیغ و ترویج اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدموسی سلطانی، ریاست مرکز خدمات قرآنیان مشهد مقدس به سخنرانی و بیان نکات اخلاقی پرداخت.

همچنین در این مراسم پرفیض و فضیلت قرآنی قاریان ممتاز کشور همچون محمد باغدار، سعید ظریف، احسان قوی، سعید دشتبان و قاری نوجوان سبحان رضایی به تلاوت قرآن پرداختند و در پایان مهدی رضایی، قاری و مدرس قرآن و سرپرست گروه تواشیح و همخوانی بین‌المللی فدک الزهرا(س) به اجرای ابتهال و قرائت دعای ختم قرآن پرداخت که با استقبال فراوان حاضران در مجلس روبه‌رو شد.

یادآوری می‌شود، جلسه آینده دهم تیرماه با حضور قاریان ممتاز بین ‌لمللی و کشوری در انتهای بلوار فرامرز عباسی، بهاران 5(خیابان فجر)، فجر 10 برگزار خواهد شد.

ابراهیم الهی

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد شیرین ناوخ
|
Netherlands
|
۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۸
0
0
خداقوت و خسته نباشید. برپایی چنین جلساتی خستگی یک روز کاری را از تن در میاره. من جلسات قرآن زیاد میرم و خدا را شاکرم که با این کلام آسمانی انس دارم و از تلاوت قاریان لذت می برم. در این جلسه قرآن من بارها شرکت کردم و یاد گرفتم که برای قرآنی بودن فقط قرائت کافی نیست و میشه شنونده بود و لذت حتی بیشتر برد. ممنون از زحمات زحمتکشان این جلسه قرآنی. پایدار باشید.
captcha