مسی پرچم اسرائیل را پاره کرد
کد خبر: 3722617
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

مسی پرچم اسرائیل را پاره کرد

گروه بین‌الملل ـ شماری از شهروندان فلسطینی، نقاشی دیواری بزرگی ترسیم کردند که در آن لیونل مسی، ستاره فوتبال آرژانتینی با شوت قدرتمند خود پرچم اسرائیل را پاره می‌کند.

لیونل مسی پرچم اسرائیل را پاره کرد

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز؛ در این نقاشی که بر روی دیوار حائل میان سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری رسم شده، مسی در حالی که چفیه فلسطینی بر سر دارد از سیم‌های خاردار گذشته و با شوت قدرتمند خود پرچم اسرائیل را پاره می‌کند.

لیونل مسی پرچم اسرائیل را پاره کرد

یادآوری می‌شود؛ بازیکنان تیم فوتبال آرژانتین انجام مسابقات دوستانه در برابر اسرائیل را که قرار بود 16 خرداد مصادف با شانزدهم ژوئن به مناسبت جشن به رسمیت شناخته شدن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی برگزار شود، را لغو کردند.

 گونزالو هیگواین، مهاجم تیم یونتوس آرژانتین با اشاره به لغو این بازی گفت: ما توانستیم بهترین و منطقی‌ترین کار را انجام دهیم. ما معتقدیم بهترین کار نرفتن به این مسابقات بود.

در همین رابطه، روزنامه عبری زبان هاآرتص به نقل از هیگواین نوشت: «او و دیگر بازیکنان آرژانتین به اقدامات اسرائیل علیه مردم فلسطین اعتراض داشته‌اند».

انتهای پیام

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۴۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Singapore
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۱۱:۰۰
35
19
ولی درعمل اقای لیونل مسی کمکهای مالی به اسراییل داشته ودلخوش بودن به ایندسته از افراد عین حماقت است!
اللهم عجل لولیک الفرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۶:۰۳
18
40
این چندمین باره که لیونل مسی، علیه صهیونیسم موضع میگیره قبلا هم چندبار علیه اونا مصاحبه کرده بود؛ همین مسی که اینقدر کم حرفه. کاش رونالدو هم مث مسی بود کاش رونالدو هم نمیرف از ۲۱سالگی عضو لژهای فراماسونری شهرهای منچستر و مادرید بشه و همواره به نفع صهیونیستا و فراماسونرها تبلیغ کنه و در خدمت اونا باشه؛ کاش چندبار سفر نمیکرد به اسرائیل؛ کاش اینهمه عکس با شیمون پرز نمیگرف اونم در آغوش هم؛ ولی شاید برای اینکه بتونه جوایز رو از چنگ مسی در بیاره راه دیگه ای به ذهنش نرسیده و اینجوری میخواسته با قدرت رسانه های صهیونیستی موفق بشه. هوادارهاش اومدن با درست کردن شایعه کمک مسی به اسرائیل خواستن مسی رو هم مث رونالدو نشون بدن ولی همه چیز تکذیب شد و حتی مسی بابت نوشتن چنین شایعه ای ۱میلیون یورو از اون روزنامه غرامت گرفت. کلا مسی و رونالدو هیچیشون به هم نمیخوره. رونالدو: همجنسباز،فراماسونر، ظاهرش براش خیلی مهمه و بارها عمل های زیبایی کرده،بی بند و بار، بچه هاش حروم زاده و هرکدوم از یه نفر که مادرای ۳تای اولی هم معلوم نیستن؛ از بابای خودش هم هیچ مشخصاتی نیس؛ متکبر و مغرور و خودخواه و عوام فریب و دروغگو و ریاکار و بدجنس و...؛ اما مسی دقیقا مخالف اون...
captcha