توجه به افراد با نیازهای خاص ارزشمند است
کد خبر: 3721673
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸
معصومه ابتکار:

توجه به افراد با نیازهای خاص ارزشمند است

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور گفت: توجه به افرادی که نیازهای خاص دارند، ازجمله روشندلان، معلولان جسمی و حرکتی و در مجموع افراد با شرایط خاص بسیار ارزشمند است.

رد نشود///توجه به افراد با نیازهای خاص ارزشمند است

معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی کوتاهی با خبرنگار ایکنا گفت: توجه ویژه به معلولان حتی از سوی کشورمان در بُعد بین‌المللی بسیار پسندیده و قابل توجه است. می‌توان گفت این رویکرد جمهوری اسلامی ایران نسبت به آقایان و به ویژه بانوان با ویژگی خاص، باعث می‌شود، شأن و جایگاه بانوان ایرانی در جهان اسلام بالا رود.

ابتکار که رقابت‌های بانوان نابینا را در ایام برگزاری دومین دوره مسابقات قرآن بانوان جهان اسلام به میزبانی کشورمان از نزدیک دیده بود به فعالیت قرآنی بانوان اشاره کرد و گفت: در روزی که محل مسابقات قرآن حضور داشتم، نکاتی برایم، کامل قابل محسوس بود به طور مثال، بسیار برایم باعث خرسندی است که استفاده از قرآن به‌خط بریل گسترش یافته است.

وی افزود: توجه به افرادی که نیازهای خاص دارند، از جمله نابینایان، معلولان و افراد با شرایط خاص بسیار ارزشمند است و این الگو نه فقط برای همه جوامع و امت اسلامی، بلکه برای همه دنیا می‌تواند، راهگشا باشد. فعالیت‌های قرآنی، لازمه رسیدن به آرمان‌هایی است که مد نظر داریم و امیدواریم مورد حمایت جدی‌تر قرار گیرد و ما نیز در دولت همه تلاش خودمان را برای استمرار و تقویت این برنامه‌ها خواهیم داشت به‌ویژه اینکه این رقابت‌ها بیشتر بر حفظ آیات قرآن متمرکز است و بسیار ارزش دارد.

انتهای پیام

captcha