برگزاری محافل انس با قرآن کریم در منطقه غرب تبریز
کد خبر: 3718727
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در منطقه غرب تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر مؤسسه مهدقرآن و عترت آذربایجان‌شرقی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مناطق محروم تبریز خبر داد.

رحیم وظیفه شعاع، مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مناطق محروم تبریز خبر داد و گفت: محافل انس با قرآن کریم از هفتم ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا پایان ماه مبارک نیز ادامه دارد.

برگزاری 10 محفل انس با قرآن کریم در منطقه غرب تبریز
وی افزود:محافل انس با قرآن کریم در منطقه عمومی غرب تبریز برگزار می‌شود و در این طرح فرهنگی و قرآنی هر شب بعد از افطار به مدت دو ساعت در یک روستا با حضور چهره‌های قرآنی حفظ، قرائت و اساتید پیشکسوت قرآنی برگزار می‌شود.
وظیفه شعاع ادامه داد: تا کنون محافل انس با قرآن کریم در روستاهای باغ معروف، مایان علیا، نوجه ده، خواجه دیزج برگزار شده و امشب نیز این محفل در روستای قیزیل دیزج برگزار می شود.
مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی از اجرای محافل انس با قرآن کریم در مناطق شرق تبریز خبر داد و گفت: از فردا شب این محافل در روستاهای مناطق شرق تبریز نیز اجرا می‌شود که از جمله روستاها می توان به روستای بیرق نرسیده به روستای لیقوان اشاره کرد.
وی، گفت: همچنین در شب‌های آینده نیز محافل انس با قرآن کریم در روستاهای اسبس، شیخ حسن ، کجوار، خلجان برگزار شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و این محافل با حضور بسیار گرم و مشتاقانه عموم شهروندان برگزار می‌شود.
وظیفه شعاع، با اشاره به اینکه موسسه مهدقرآن و عترت آذربایجان‌شرقی در تمامی این روستاها شعبه دارد افزود: در تمامی روستاها روزانه مجلس ترتیل خوانی یک جزء از قرآن کریم برای خواهران و برادران به صورت فعال و پویا برگزار می شود.
مدیر مؤسسه مهد قرآن و عترت آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: در محافل انس با قران کریم دو قاری برجسته استانی و یک حافظ کل قران کریم به اجرای برنامه قرآنی می پردازند و در ادامه نیز مناجات خوانی شامل فرازهایی از دعای پرفیض جوشن کبیر اجرا می شود.

انتهای پیام

captcha