«مسعود سیاف‌زاده» به همراه خانواده در شبکه اول سیما + فیلم
کد خبر: 3716711
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

«مسعود سیاف‌زاده» به همراه خانواده در شبکه اول سیما + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ قاری و حافظ کل قرآن کریم، امروز میهمان برنامه سیمای خانواده در شبکه یک سیما بودند.

به گزارش ایکنا؛ برنامه پربیننده سیمای خانواده‌ شبکه یک سیما، امروز، اول خرداد، میزبان خانواده قاری و حافظ قرآن «مسعود سیاف‌زاده» بود. سیاف‌زاده، قاری و حافظ کل قرآن در رشته حقوق تحصیل کرده و در حال حاضر مشغول به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مترجمی عربی است.
پدر سیاف‌زاده در پاسخ به سؤال هرمز شجاعی‌مهر، مجری برنامه که از تعداد فرزندان خانواده پرسید؟ گفت: خرسندم که در ماه با فضیلت رمضان در خدمت شما هستیم، در سال 64 ازدواج کردیم و صاحب پنج فرزند، سه دختر و دو پسر هستیم. علاوه بر مسعود، دخترم نرگس نیز در رشته ترتیل، تلاوت و تدریس می‌کند و در مسابقات هم صاحب مقام در این رشته بوده است.

حضور خانواده «سیاف‌زاده» در سیمای خانواده/ روش صحیح زندگی، فضاسازی تربیت فرزندان
مادر حافظ قرآن، سؤال شجاعی‌مهر پیرامون اینکه چه شیوه‌ای در زندگی پیش گرفته‌ است که فرزندان علاقه‌مند به قرآن و عترت شدند، اینچنین پاسخ داد: حقیقت این است که من با یک خانواده قرآنی ازدواج کردم، پدر و عمو‌های مسعود، قاری قرآن هستند و ثمره ازدواجمان بچه‌های خوب و قرآنی است. علاوه بر مسعود، محمد پسر بزرگم، در گروه تواشیح فعالیت می‌کند و دخترم نرگس هم قاری قرآن است و از این بابت خدا را شاکرم.
مسعود سیاف‌زاده در پاسخ به سؤال هرمز شجاعی‌مهر در مورد اینکه از چه سنی به قرآن علاقه‌مند شده است و چطور این انس با قرآن جدی شد، بیان کرد: در ابتدا امیدوارم این بندگی‌ها، طاعات و عبادات طی یک سال تداوم داشته باشد و محدود به یک ماه نباشد. با توجه به آنکه کار و هنر قرائت قرآن، یک کار حرفه‌ای محسوب می‌شود، اگر کسی بخواهد به سطوح‌ بالا دست پیدا کند، باید به اندازه یک شغل و حرفه به این هنر بپردازد، اما اینکه صرفاً کسی شغلش را تلاوت قرآن قرار دهد، جالب نیست.

مسعود سیاف‌زاده در ادامه گفت: از حدود 5 سالگی توسط اولین استادم پدرم و مادرم در منزل به تمرین قرآن پرداختم و از 10 سالگی با قرائت در مدرسه و تکبیر در مسجد شروع به رفتن به جلسات قرآن کردم و پیشنهاد می‌کنم بچه‌ها را به جلسات و مسجد ببریم تا یکبار امتحان کنند و افراد استعدادیاب و هنرشناس، استعداد آنها را کشف کنند.
مادر سیاف‌زاده در پاسخ به اینکه چطور برای فرزندتان برنامه‌ریزی کردید که هم حافظ و هم قاری قرآن باشد و هم در درس و دانشگاه موفق باشد گفت: از برکت قرآن و تلاش خودش بود. پشتکار و اعتماد به نفس بالایی دارد و ما خانه را مهیا کردیم که قرائت را انجام دهد.
در ادامه این برنامه زنده تلویزیونی، مسعود سیاف‌زاده به تلاوت آیات ابتدایی سوره مبارکه حدید پرداخت و سپس گفت: در روایات داریم که آخر الزمان این آیات توحیدی بیشتر تلاوت و فهمیده می‌شود و فهم این آیات و آیات سوره توحید ساعت‌ها مطالعه را می‌طلبد.

«مسعود سیاف‌زاده» به همراه خانواده در شبکه اول سیما + فیلم
این حافظ قرآن ملاک‌ و معیارهایی که دو نفر برای تشکیل خانواده لازم دارند، چنین تشریح کرد: اگر فردی، خدا را بشناسد و امور دینی را انجام دهد و اینکه با اعتقادات ما همسو و هم‌کفو باشد، زندگی خوبی خواهد داشت.
مادر سیاف‌زاده در مورد تربیت فرزندش گفت: مسعود با کمترین امکانات بیشترین استفاده را کرده است. وقت را هدر نمی‌دهد، فعال است و مدام به‌دنبال مطالعه است.
مسعود سیاف‌زاده در پایان گفت: اگر پدر و مادر خودشان اهل نماز، قرآن و اهل مطالعه باشند، فرزندان هم اینچنین تربیت می‌شوند و شاکرم که این‌چنین پدر و مادری دارم.
در ادامه این برنامه و تلاوت زنده مسعود سیاف‌زاده را مشاهده می‌کنید.

تلاوت مسعود سیاف‌زاده در برنامه زنده

حضور خانواده سیاف‌زاده در برنامه سیمای خانواده


انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۰:۴۵
0
0
احسنت بر همکلاسی خوبم جناب آقای مسعود سیاف زاده، افتخار مایی، طیب الله انفاسکم.
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۲۰:۱۶
0
0
احسنت به جناب صیاف زاده
با اینکه صدای زیبایی دارند اما صداشون خیشومی هست و بیشتر در فضای غنوی تلاوت میکنند..
captcha