ریشه دشمنی‌ با جمهوری اسلامی ایران، اقتدار علمی نظام است
کد خبر: 3707607
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
حجت‌الاسلام صفی:

ریشه دشمنی‌ با جمهوری اسلامی ایران، اقتدار علمی نظام است

گروه اجتماعی- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با تاکید بر مرجعیت نظام جمهوری اسلامی در حل و فصل اختلافات منطقه ای و جهانی به برکت اقتدار حاصل شده؛ ریشه دشمنی‌های موجود‌ با نظام جمهوری اسلامی ایران را اقتدار علمی کشور دانست.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام سعید صفی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد، صبح امروز اول اردیبهشت در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه شهرکرد، که با حضور مسئولان استانی و دانشگاهیان استان در سالن فارابی دانشکده علوم پایه دانشگاه شهرکرد برگزار شد، با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: دانشگاه منشا همه تحولات در جهان است.
وی با بیان اینکه علم و دانش تولید قدرت و افتخار ملی را برای کشور به همراه دارد اظهار کرد: ابزار قدرت و حکمرانی امروزه در علم و دانش است و اسلحه ها در ذهن ها نفوذ ندارند.
حجت الاسلام صفی با اشاره به اینکه مسئول دانشگاه باید الگو و متخلق به اخلاق اسلامی باشد ادامه داد: در استان های کوچک مسئولیت داشتن در دانشگاه ها بسیار سخت است.
وی با تاکید بر مرجعیت نظام جمهوری اسلامی ایران در حل و فصل اختلافات منطقه ای و جهانی به برکت اقتدار حاصل شده؛ ریشه دشمنی‌های موجود‌ با نظام جمهوری اسلامی ایران را اقتدار علمی کشور دانست.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد اقتدار علمی کسب شده را خروجی دانشگاه ها دانست و تصریح کرد: حوزه و دانشگاه باید جنبش های نرم افزاری تهیه کرده و به کشور ارائه بدهند تا باعث پیشرفت کشور شود.
وی نسل جدید دانشگاه ها در دنیا را دانشگاه های کارآفرین برشمرد و عنوان کرد: دانشگاه های کارآفرین باید دانشگاه ماموریت گرا و در خدمت جامعه باشد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد مسئولیت را یک امانت دانست و اظهار کرد: این امانت پس از گذشت مدتی باید به صاحب بعدی برگرداند و باید در این مدت تلاش کرد و به نحو احسنت از این امانت نگهداری کرد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه شهرکرد به یک دانشگاه جهانی تبدیل شده است افزود: باید با همکاری، همدلی و همزبانی برای پیشرفت دانشگاه تلاش کنیم.
حجت الاسلام صفی با تاکید بر اینکه مسیری اصلی برای انجام مسئولیت ها باید مسیر ولایت باشد خاطر نشان کرد: نباید به افراد سیاسی که از بیرون دانشگاه میخواهند در کارهای دانشگاه دخالت کرده و تصمیمات خود را اعمال کنند اجازه ورود و دخالت داد.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه شهرکرد از زحمات و خدمات شایان شامحمدی در طول تصدی ریاست دانشگاه شهرکرد به صورت ویژه تقدیر نمود و وی را مصداق یک مدیر جهادی معرفی نمود و سرپرست فعلی دانشگاه شهرکرد را دارای دو ویژگی مهم مقبول بودن در بین دانشگاهیان و صداقت و اخلاق گرایی دانست.

captcha