اجرای طرح علمداران حماسه در استان قزوین
کد خبر: 3707582
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

اجرای طرح علمداران حماسه در استان قزوین

گروه فرهنگی- همزمان با میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، با حضور ائمه‌ی جمعه‌ی استان قزوین طرح علمداران حماسه اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان، غلامرضا حقایق‌پور، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و ایام بزرگداشت مقام جانبازان، بهانه‌ای است تا بار دیگر ایثار و مقاومت آنان در سطح جامعه مطرح و تبیین شود.
وی افزود: به همین مناسبت، از خدمات ارزشمند جانبازان در طول دفاع مقدس توسط ائمه‌ی جمعه‌ی استان در قالب طرح علمداران حماسه تجلیل خواهد شد.
حقایق‌پور با بیان اینکه این طرح همزمان در سطح کشور اجرا می‌شود، گفت: مسئولان بنیاد همراه با ائمه‌ی جمعه در هر یک از مناطق حوزه‌ی فعالیت خود حضور یافته و ضمن دیدار و گفتگو با جانبازان از ایثار و مقاومت‌شان تجلیل خواهند کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: جانبازان با حضور ارزشمند خود در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول دفاع مقدس و پس از آن، نقش ماندگار خود را بخوبی ایفا کردند.
گفتنی است: در اجرای این طرح ائمه‌ی جمعه‌ی بیست شهر استان قزوین همراه با مدیر کل، روسا و معاونین بنیاد شهرستان‌های استان به دیدار جانبازان و خانواده‌های آنان خواهند رفت.

انتهای پیام

captcha